mandag den 8. juli 2013

En aften i Juli

 Jeg bor i skoven og så behøver aftenTandbørstning ikke foregå indendørs....
 Jeg går med glæde, forbi de yndige Pelagonier og ud i gården , med tandbørsten i hånden..
 Hilser venligt på Æbletræet Elstar, der er kommet for at blive..Skal bare lige finde hendes blivende plads, hvor hun kan sætte rod. Hun er det dejligste spiseæble, synes jeg !
 Går videre, nikker kærligt til parsolen, der står der i skoven og lyser af storby- me like :)
 De små rubiner må smages- jeg har jo tandbørsten med !
 Kaster et blik bagud og op mod aftenhimlen- dér sover jeg.
 Rundt om hjørnet, til det stor område med ingredienser til mængder af pesto, stor mængder..
 Snuser lidt til duften af barndoms somre ved havet- Rosa Rugusa
Nu må de tænder vist være rene. Godnat og sov godt.

30 kommentarer:

  1. Hvor lyder det dejligt, - og helt igennem dig.
    Tillykke med at du turde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Eva, tak :) Jeg roser også mig selv :)

      Slet
  2. Hvor er der dog smukt - lykke både ude og inde, oppe og nede i din stråtækte idyl.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Madame, ja, her er så fint :)

      Slet
  3. Du har vist fundet Dit Sted. Det lyder dejligt, det glæder jeg mig til at høre mere om :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Kari, jeg håber og tror, at dette er mit sted- jeg vil i hvert tilfælde gøre mit bedste for at skabe det :)

      Slet
  4. Sikke et dejligt sted du har fundet! Det må være skønt at have til hverdag.
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver spændende at skabe dette til MIT sted :)

      Slet
  5. Det ser alldeles underbart ut, trädgården, taket, växterna...
    Jag förstår att du älskar det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Ann, her er så fint og jeg skal virkelig nyde det og skabe mit liv :)

      Slet
  6. Stedet ditt ser vakkert ut! Jeg elsker også å vandre rundt med tannbørsten, ofte er det så fint lys om kveldene...

    Jeg legger meg til her inne. Vil gjerne følge deg videre.
    Har også et slikt sted som jeg drømmer om å flytte til... En gang...

    Klem fra Lill-Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen- jeg er så glad for du er kommet her forbi og jeg vil også besøge dig :)
      Drømme, dem må vi have- jeg har stadig mange :)

      Slet
  7. Tillykke Miri. Det er bare så godt at læse, at skue og at sanse. Nu er du hjemme!

    Og jeg glæder mig til at se dit sted. Og til at vandre blandt ege!

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Og du er altid velkommen her i skoven :)

      Slet
  8. Hvor ser der dejligt ud. Hold op du har været heldig at finde så dejligt et sted.

    Alt mulig held og lykke der.

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marlene- jeg har været heldig og modig :)

      Slet
  9. Huset er i mur, ser jeg #misunnelig, - her jeg står og skraper og skraper og skraper på mitt trehus. God sommer, Miri.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi- jeg havde egentlig altid troet jeg skulle have et træhus, men dette var af sten :)
      God arbejdslyst !

      Slet
  10. Hvor dejligt at du er "tilbage" igen og tillykke med dit nye hjem, som ser skønt ud.
    Mange sommerhilsner fra Anne-Marie, Birkerød

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- nu skal jeg "bare" ind i mit blogflow igen :)

      Slet
  11. Velkommen tilbage til blogland, det er skønt at have dig tilbage, og dejligt at din drøm om et hus ude på landet er gået i opfyldelse :-)

    SvarSlet
  12. Hvor ser der dejligt ud Miri - jeg er sikker på at du falder på plads både i krop og sjæl i dit nye hjem. Jeg glæder mig til at følge din nye rejse herfra...

    SvarSlet
  13. Kære Karina - tak :)
    Jeg er også spændt på det hele... :)
    Og glad for du er med :)

    SvarSlet
  14. Hov så er du tilbage :) glæder mig til igen at følge dig. Ser jo ud til at du har fundet et dejligt sted, ja det ligner faktisk stedet hvor jeg bor ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne, ja- så er jeg her igen- i mit nye liv :)

      Slet
  15. kæreste Miri
    Her sidder jeg med den dårligste netforbindelse og er næsten gået glip af en tur i din dejlige have ( og hus) ....
    Åh ... hvor jeg det glæder mig på dine vegne ...det ser så skønt ud ....
    jeg drømmer mig lige en tur til sydsjælland ....selv om der også er dejligt her :)
    mange kram og tak for turen :) glæder mig til at vandre blandt Ege med dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Marianne, jeg glæder mig til du kan løsrive dig fra den skønne Ø og komme til mig i skoven :)

      Slet
  16. Nååååå....smukt ser der ud!!Lykke til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Og her skam ganske dejligt :)

      Slet