fredag den 12. juli 2013

Sommer i syden

Jeg har det godt, har travlt med at finde mine ben og prøver at gøre det UDEN at have for travlt med det..
Jeg lever uden megen struktur og rytme- i disse sommerdage, hvilket er en ny oplevelse og på en eller anden måde, en befrielse for en struktureret kontrol freak som mig :)

Men, derfor er jeg ikke meget i blogverden... Hverken her på siden eller hos jer... Har ligesom ikke fundet min blogger rytme igen, mit blogger flow- men det kommer , det kan jeg mærke :)
Ugens buket, må være denne- Valmuer på mit spisebord.
Sommer i Danmark, den gør mig godt !

18 kommentarer:

  1. Blogningen løber ingen steder og livet er langt vigtigere.
    Dejligt du finder ro og glæde i dit nye liv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Pernille, livet er bestemt vigtigt :) OG blogning er en stor del af mit liv :)

      Slet
  2. Bare du er her :-)
    Jeg troede ikke, man kunne plukke valmuer, fordi deres blade falder af med det samme ... eller er det løgn? De er så smukke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde du :)
      Jeg plukker den når de er lige ved at spring ud eller netop er sprunget ud- og så brænder jeg enden af stilken..Ja, med flammen fra en tændstik !
      Så holder de fint :)

      Slet
  3. et MEGET smukt sommerbillede!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Gaia, tak - sommeren er bare så fin i år ! :)

      Slet
  4. Dejligt at høre nyt fra dig, Miri! Ja, sommer i Danmark gør nemlig godt :) Tak for rådet om at brænde enden af valmuestilken ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Madame; Jeg holder jo meget af at være i denne blog verden !
      Og brændningen gør altså forskellen :)

      Slet
  5. :) ... Du er en dejlig pige ...
    Sender dig et weekend kram ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marianne- tak for de fine ord og ikke mindst et ægte weekend kram :)

      Slet
  6. Du er vist ikke den eneste, der ikke rigtig er i blog-flow. Sommeren har ramt os, og hurra for det.
    Hvor ser det hyggeligt ud hos dig i det nye hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Eva, det er måske det , der har ramt mig- en sommer ladheds fornemmelse :)

      Slet
  7. Hej! Tack för kommentaren hos mig!
    Vallmo är en av mina favoriter, så vackert med några i en vas.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maria, jeg har fulgt dig før, og har fundet dig igen :)

      Slet
  8. Det er godt for kontrolfreaks (som du og mig) at slappe af - nyde livet, at tage det som det kommer. Lære at det uforudseet godt kan være godt. Nyde uvished og pladsen til opståede ting i nuet.
    Smuk kande - vi havde skålen i mit barndomshjem. Det var vores popcornskål :o) Jeg havde den i mange år - men den fandt en anden ejer. Men havde jeg stadig haft den, så skulle den have været en del af dit nye liv...

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, søde Karina, dine ord er så sande, så sande :) !!
      Jeg er vild med den kande ! Og den passer så godt her i mit nye liv, på det hvide bord i det lille hus i skoven- tak :)

      Slet
  9. Tillykke med det nye sted. Det ser simpelthen så dejligt ud. Fik din datter noget at bo i? Ellers kan jeg prøve at spørge mig for, blandt dem jeg kender herude omkring, hvor hun jo skal gå i skole, kan jeg forstå.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Deborah - er er så fint :)
      Du må meget gerne spørge ! Hun har fået et sted men lidt langt væk fra Charlottenlund..

      Slet