lørdag den 3. august 2013

Bare et billede fra ugen, der gik


14 kommentarer:

  1. Men et billede der fortæller utroligt meget - hvor er det fint!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud!! :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt. Jeg ligger også på sofaen og gisper. Jeg elsker varmen, men det er næsten lidt for varmt synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde du, jeg kan slet ikke med denne trykkende hede...

      Slet
  4. Det ser så hyggeligt ud, - et sted at smide sig i varmen med ret til at rejse sig og gå ud og drømme videre om violfrøstjerner og hvad har vi....

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Eva, tak :) Ja, her skal være rum og plads til at være :)

      Slet
  5. Bare så dejligt at besøge din blog!! Uuuuh, jeg misunder dig din orden (på den gode måde).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at høre - altså at du kan lide at besøge mig her :)
      Jeg trives bedst når der ikke er for meget rod- kreativt rod, det kan jeg leve i :)

      Slet
  6. så fandt jeg din blog den var blevet væk for mig ,men dejlig billeder du viser og din uge ser afslappede ud :)

    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Skinnet bedrager - jeg knokler !
      :)

      Slet