tirsdag den 6. august 2013

FastFood Mandag




17 kommentarer:

  1. De billeder er finheden selv. Hvor er det dog godt fanget med kameraet!

    SvarSlet
  2. Uhm, hvor ser den god ud den is! Jeg elsker søde sager, selv om jeg kun spiser dem ved festlige lejligheder efterhånden. Men så smager de så meget bedre... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Mia, den is kan stærkt anbefales !
      lyder som om du har en sund og fornuftig tilgang til søde sager :)

      Slet
  3. Svar
    1. Ja, nogen gange er det lige det man trænger til :)

      Slet
  4. Man skulle bo på landet, kan jeg se ;) Nå, her står den også på fastfood, 3 x dagens ret fra kantinen, så er der tid til at ligge i vandet ved Amager Strand og køle kroppen og sjælen ned, efter en MEGET varm arbejdsdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes jeres planer lyder MEGET fornuftige :)
      Stakkels dig at være på arbejde på denne uhyggelige varme dag... Jeg var død !

      Slet
  5. Jamen man tror næsten ikke sine egne øjne....., - hele tre ting:)
    Ganske fornuftig planlægning.

    SvarSlet
  6. kære miri.
    når jeg ser dine billeder, læser diine ord så føles det for mig, at du er kommet hjem.
    du ka trække vejret, være dig selv, udfolde dig med alle dine ønsker, glæder, visioner, håb, lykke, .... .

    dine billeder berører mig dybt.
    hvor er jeg glad på dine veje !

    kærlig hilsen nicole !

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Nicole, tak for dine ord :)
      Jeg er i hvert tilfælde på vej- har mulighederne.
      Håber du har det godt.

      Slet
  7. Kære Miri

    Salt -sødt - surt(tørt- rødvin) og køligt ... Det må til i denne varme ...
    Sender dig en masse tanker og kram ☀❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da det der skal til- du har ret :)

      Slet