lørdag den 17. august 2013

God weekend


26 kommentarer:

  1. Også god weekend til dig Miri.
    Det jeg bla drømmer om ved at have en have er at kunne tørre tøjet ude. Synet af tøj som hænger på tørresnoren er så dejligt synes jeg. Det lyder skørt, men sådan har jeg det altså.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skulle vide hvor mange billeder jeg har af mine forskellige tørresnore gennem årene ..... :)
      Så jeg forstår dig !

      Slet
  2. God weekend skønne menneske. Elsker også lufttørret sengetøj, og den stemning det giver når det hænger på snoren, smukt billede Her står den på svensk heldagsregn, strikketøj, perlevævning, krimi og regnvejrskaffe:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Svensk heldagsregn kan være en gave af de aller bedste :)

      Slet
  3. Tak i lige måde. Jeg drømmer om et tørrestativ :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét må være en drøm der kan opfyldes :)

      Slet
  4. Tak og i lige måde, Miri :-) Sikke et dejligt billede!

    SvarSlet
  5. God udnyttelse af tørrestativstolpen :-)
    God weekend min ven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv en enlig tørrestolpe kan ikke slå os ud :)

      Slet
  6. Tak i lige måde søde Miri :)
    Og i har sol .... :) ... Her er det kedeligt gråt og med byger :(
    Nyd din weekend
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Her , Søndag vælter det også ned.. :)

      Slet
    2. Det gør det så ikke her :) ... Lige nu skinne solen ☀
      Men formiddagen har været grå og kedelig ...
      Kram

      Slet
    3. Er er det gråt og regnfuldt- men ligesom blødt og rart- når jeg sidder her i den lune stue :)

      Slet
  7. god helg till dig tillbaka fina vän. vad vacker bilden kändes för mig. vad är det som hänger bredvid tvätten. det ser så mysigt ut..
    här regnar det. det är också mysigt..

    kramar Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Lycke- nu er det Søndag og det regner og regner.
      Det er fine hul sten, der hænger på snore- samlet på Fyn :)

      Slet
  8. Tak og i lige måde - vidunderligt at tørre tøj ude :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder så meget af det og nyder at have fået mulighed for det igen :)

      Slet
  9. God weekend kære Miri.
    Idyllisk ser det ud, som tøjet blafrer til tørre der i vinden. Skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Idyl i skoven- ha ha :)
      Nej, her ER fint og jeg håber du snart ser det :)

      Slet
  10. Duften af rent sengetøj direkte fra tørresnor...., - den kan man ikke lave på flaske.
    God weekend (eller nu er der næsten kun søndag tilbage) !

    SvarSlet
    Svar
    1. Den duft ville jeg gerne dufte af !!
      Og tak - ja, nu er der ikke meget tilbage af den skønne, jeg bestemmer selv, tid.. :)

      Slet
  11. Fint billede - det ser idyllisk ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er bare noget over vasketøj, der blafre i vinden :)

      Slet
  12. Jamen sødeste Miri....heksebed, frodighed og brændestabel....uh det glæder mig ;0) Hjertelig tillykke med dit nye hjem midt i guds skønne natur.....vasketøj og hulsten så bliver det ikke smukkere ;0)

    Kæmpe knus Dorthe (der har været på en lang, lang sommerferie/blogpause :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Dorthe- ja, drømme har jeg masser af og vilde planer :)
      Tak - jeg er også glad for det hele :)
      Håber din lange ferie og blog pause, har givet dig masser af energi og lyst til hverdagen og bloggeriet :)

      Slet