tirsdag den 27. august 2013

Morgenmad

Jeg spiser yders varieret, bare ikke om morgen.
Næsten hver morgen begynder med kaffe og A38. På min A38 skal der være ;grovvalsede havregryn, knuste hørfrø, valnødder, lidt rosiner og frisk frugt. Dne friske frugt varierer efter årstiden.
I disse dage, går jeg i skoven og plukker brombær !
Jeg gør det, når jeg kommer hjem fra arbejde og sætter dem i køleskabet - ville ellers have elsket at begynde min morgen med at gå i skoven... Men det kan jeg ikke få min hverdag til at rumme.

16 kommentarer:

  1. Uhm, superlækker morgenmad! Jeg plukker også brombær hver dag i øjeblikket :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså en gave at kunne samle mad fra naturen :)

      Slet
  2. Har lige lavet 3 glas marmelade af dem ude fra hegnet ind mod naboens æbleplantage. Drømmer om pandekager senere...må se at få Rasmus Klumps mor herud. En god dag til dig, søde Miri

    SvarSlet
    Svar
    1. Gad godt sidde i dit hyggelige køkken og spise pandekager med hjemmegjort brombær syltetøj :)

      Slet
  3. Elsk det, der er. Og nyd de dage, hvor du kan starte dine morgener med morgentur i skoven.

    Jeg er vild med brombær. Farven, smagen, tænk at du kan plukke dem i skoven. Jeg har besluttet mig for at have bærbuske i haven, så jeg kan plukke og nyde næste sommer. Måske vil du rådgive mig? ;)

    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hjælper gerne, hvis jeg kan :)
      Skal selv købe både solbær og stikkelsbær og hindbær:)

      Slet
  4. Dejlig start på dagen ... Elsker brombær ... Jeg synes faktisk de smager bedst når de er kolde ...
    Knus fra mig

    SvarSlet
  5. Jeg nyder dem i hvert tilfælde :)
    Og planlægger indkøb af solbærbuske og stikkelsbærbuske og hindbærbuske :)

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med dit billede, der passer perfekt til din morgenmadsglæde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Dejligt at få ros af en fotograf som dig :)

      Slet
  7. Brombær i smuk kop, - ikke så ringe en udsigt, når man åbner sit køleskab :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Næ, det har du ret i :)
      Det gør godt om omgive sig med smukke ting !

      Slet
  8. underbart schema som det hörs för mig. och vackert. tycker du gör det så vackert rara du. måste kika nedåt här..inte varit runt på så länge. desto mer fint att läsa..se..
    hoppas augusti varit fin mot dig. här brittsommar, att njuta..mmm...

    kramar Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      August er lidt hård ved mig..Nyt job, der kræver alle mine kræfter...
      Men ellers har jeg det godt, tak :)

      Slet
  9. Skønt billede, og lækker morgenmad :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja, jeg har spist denne morgen MEGET længe og bliver ikke træt af den :)

      Slet