torsdag den 5. september 2013

At bo sig ind

Jeg er i gang med min 3.måned i dette lille hus. Hold da op, har allerede boet her så længe !
Men jeg er langt fra færdig med t indrette mig. Og kender jeg mig selv ret, så bliver jeg det heller ikke :)
For jeg elsker at indrette mig, at flytte rundt og flytte om.
Men jeg mangler en del...Af det sådan helt elementære;
 Opbevaring af mit tøj - f.eks...
Ved godt hvad jeg skal have, men Ikea indkøb på cykel... :) Kommer tid , kommer råd.
Og det er sundt for mig, at alting ikke falder i hak med det samme- jeg får øvet mig ud i tålmodighedens kunst.
Og så kan jeg muntre mig med mine dimsserier i vindueskarmen.
Jeg nyder de små detaljer, der gør de store rum hyggelige.

12 kommentarer:

  1. Du har så så mange smukke ting, der gør dit hjem personligt. Det er dejligt at lægge planer for, hvordan man vil bo - og det er vel en proces, der aldrig stopper?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Gitte :)
      Jeg er glad i ting- minimalist bliver jeg vist aldrig :)
      Jeg håber aldrig når der til i mit liv, hvor jeg føler, at nu er jeg færdig- håber alt i mit liv er i en udvikling/proces.

      Slet
  2. Kære Miri
    Er der virkelig allerede gået så lang tid .... Tiden flyver ...
    Jeg er sikker på at du har og får det dejligste hjem og jeg glæder mig til at besøge dig
    Kram ❤❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og I nåede aldrig at opleve sommeren her..
      Tak og i lige måde :)

      Slet
  3. jeg har boet i mit række hus i 8 år jeg er ikke færdig med at komme på plads jeg rytter også rundt tror heller ikke jeg bliver færdig :-)
    og ja tiden løber hurtig og du kan glæde dig over at du kommer til at se årstiderne på tæt hold :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg tror det er godt, at vi ikke bliver færdige for livet er en proces og det skal vel også kunne ses i vores hjem.
      Jeg nyder at bo SÅ tæt på naturen !

      Slet
  4. Man blir vel aldri ferdig med å bo seg inn. Der vi bor,forandrer seg i takt med oss.
    Vi har bodd her i snart tre år nå, men mangler stadig plass til sko og yttertøy. Det je har lyst til å ha her, har jeg ikke råd til akurat nå......
    Men tidligere laget jeg et heng, som går fra vegg til vegg, med en rundstokk, og et hvilested i hver ende. Er den lang, kan du sette opp en vinkel i midten, til å hvile på. Så henger du bare tøy opp. Jeger ekspert på å finne rimelige løsninger, siden jeg aldri er rik nok til de perfekte løsningene.
    Det steller mest der man bor, er jo at man trives. Og det ser så hyggelig ut hos deg, Miri.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næ, du har ret- vores hjem vil jo afspejle vores egne forandringer :)
      Og tak for den gode ide til mit tøj !
      Ja, der hvor vi bor, skal vi helst være glade for at bo ! Mange tak :)

      Slet
  5. Hyggeligt ser det ud hos dig. Godt at give sig tid, Kommer tid, kommer råd , kommer skab :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- her er godt at være :) Hæ hæ - lige præcis !

      Slet
  6. At bo sig ind...., - sikke et skønt udtryk.

    SvarSlet