tirsdag den 10. september 2013

En rigtig Mandag


16 kommentarer:

  1. Åh ja sikke en mandag .... !#~<€$£\:
    Håber din tirsdag bliver fantastisk
    Kæmpe kram ❤

    SvarSlet
  2. Og sikke det regnede i går :-) Håber du har sol i dag lige som vi har her!

    SvarSlet
    Svar
    1. JA !
      I morges var det så smukt:)
      Men nu regner det :/

      Slet
  3. Blåmandag?
    Her var det nydelig vær i går, men i dag, tirsdag, her regner det.......

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja- det var en hård Mandag :)
      Her regner det også- igen :/

      Slet
  4. Ja, og det regner også lige nu, netop hvor du tog billedet i går. Nu er det dig, som har været meget tæt på mig.Lagde du mærke til træets krone, det er et sjældent træ.

    SvarSlet
  5. Ja, og det regner også lige nu, netop hvor du tog billedet i går. Nu er det dig, som har været meget tæt på mig.Lagde du mærke til træets krone, det er et sjældent træ.

    SvarSlet
    Svar
    1. Bor du i Vordingborg !?
      :)
      Næ, lagde ikke mærke til træet, men det vil jeg gøre næste gang :)

      Slet
  6. Ja, jeg bor i Vordingborg, knap 500 m fra hvor du tog billedet.
    Ups, jeg har vist fået trykket to gange på udgiv

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor sjovt :)
      Så kan det jo være vi støder ind i hinanden en dag :)

      Slet
  7. Sådan var min mandag også, idag var heldigvis bedre. Ingen regn.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. :)
      Her har jeg haft både sol og regn og følelsen af rigtig efterår :)

      Slet
  8. Ser ud til at du er så fornuftig at stå i tørvejr og drikke 7-eleven kaffe :)

    SvarSlet