mandag den 30. september 2013

Jeg kan sagtens leve uden dig. Men jeg vil helst ikke.

22 kommentarer:

  1. Du er et poetisk menneske!
    Kærligheden kommer! Nu er ønsket sendt klart afsted!
    Ha en smuk efterårsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. :)
      Tak og i lige måde- her har solen skinnet hele dagen !

      Slet
  2. En tekst og et billede, der rummer plads til fortolkning, og jeg så noget helt andet i tekst og billede end forrige kommentar :-) Nemlig at du ikke vil undvære efteråret.
    Men uanset hvad håber jeg at du får en god dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det er så dejligt at vi kan lægge vores egne betydninger i både billede og ord :)

      Slet
  3. Jeg har det præcis på samme måde ;)

    SvarSlet
  4. Så smukt at læse, Miri - og et fantastisk billede :)

    SvarSlet
  5. Dejligt billede og tekst, som ledte mig hen til den smukke efterårssang, Nu falmer skoven trindt om land.
    Hver årstid sin charme, jeg vil ikke leve årstidernes skiften.

    SvarSlet
  6. Bildet er som et kunstverk, Miri .
    Og jeg digger dine turkise støveletter, du fargerike kvinne.

    SvarSlet
  7. Fin bild och fina ord. Visst är det så att man säkert skulle klara sig utan någon annan, men man vill höra ihop, vara del i ett sammanhang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Jeg tænker ofte at vi mennesker er flokdyr- vi trives med andre :)
      Og intet menneske er en ø :)

      Slet
  8. kära du! ofta rör du mig om sådär så jag inte känner igen mig själv! helt ärligt...så känner jag att jag skulle kunna klara mig utan! som jag känner just nu. inte kanske imorgon ...ååh..om någon bara kunde låta mig vara ifred en liten stund ...!

    kramar Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Lycke- dine indlæg giver også mig mange følelser- mange tanker. Jeg forstår godt dine ord- du er en travl mor !
      :)

      Slet
  9. Det er godt at vide, at man KAN leve uden...... (her er plads til at sætte alt ind fra efterår til turkise sko, til mennesker eller hvad som helst), - det giver plads til at lukke noget ind (her er plads til at sætte alt ind fra efterår til turkise sko, til mennesker eller hvad som helst)......

    SvarSlet
  10. Hej igen :) jo så är det. och vilken knasig kommentar jag skrev trött och slut i sena kvällen :))) har äntligen sovit ordentligt natten som var. och lite på dagen med när Liten hos dagmamman. glömmer att ta hand om sig ibland. här hos dig lär man sig det..

    kramar lycke

    SvarSlet
  11. Vi prøver st leve vores liv i glæde og opmærksomhed men kan godt blive overvældet af livet med alle dets store og små udfordringer . Men vi gør det jo så godt som vi kan for vi vil det bedste :)

    SvarSlet
  12. Smukt billede. Og virkelig fine ord. Mere sandt bliver det nok ikke...

    SvarSlet