mandag den 9. september 2013

Uden ord - bare et billede uge


10 kommentarer:

  1. Et billede der giver masser af associationer om hyggelige kortspil :-)

    SvarSlet
  2. Få det bedste ud af de "kort" livet spiller dig, tænker jeg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De lå bare dér og fik mine tanker i sving :)

      Slet
  3. vackert..ger tankar
    få ord hos mig med. annat som hägrar. överhuvudtaget. bilder istället..att se och uppleva..*

    kramar Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brug for en lille ord pause, måske tankerne så kunne hvile sig lidt :)

      Slet
  4. Du har vist for meget i luften lige nu, siden du smider noget af det væk...

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. :)
      De lå bare dér midt på vejen- tabt eller kastet væk..

      Slet
  5. Elsker faktisk kortspil. Men det er længe siden, for det kræver ro i tilværelsen, og det har der ikke været så meget af...

    Måske er det netop én af grundene til, at jeg elsker efteråret. For der falder en vidunderlig ro over mig, og så holder jeg så meget af skoven, når den bliver gylden og fyldt med blade, man kan sparke i... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, du har vist rigeligt at se til for tiden !
      Smukke tanker om efteråret :)

      Slet