mandag den 4. november 2013

5 glæder fra ugen, der har været

 Jeg cykler langt hver eneste dag og cykelstier og gadebelysning har ikke første prioritet her i udkanten af Danmark, så stor var min glæde, da jeg så dette skilt.
Veninden tager fra storbyen for at drikke rødvin og snakke.
ÆldsteDatter tager den lange rejse for at puste ud i det lille hus og jeg glædes ved at pusle lidt om hende, mærke hvordan hun har det og lytte til hendes liv.
Ugens Buket - i November - det er da en glæde.
Og i dag- på denne meget våde og mørke November Mandag- var glæden at komme hjem, sætte fut i brændeovnen, brygge kaffe OG så sætte mig foran min pc og besøge jer :)

17 kommentarer:

  1. Og det stormer ikke i dag.

    Vi har heller ingen stier, fortov eller lys herude.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det stormede ikke :) Men det regnede og regnede og regnede og så regnede det lidt mere :)
      Det kræver sørme sin kvinde at være blød trafikant, der hvor vi har bosat os !

      Slet
  2. Der er meget at glædes ved. Og det er i sandhed dejligt at blive lukket ind i dine glæder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mig en glæde at dele- måske mine banale glæder kan smitte :)

      Slet
  3. Nej i dag var det bare regnvejr og regnvejr og regnvejr:)
    Det kræver sin kvinde at være blød trafikant !

    SvarSlet
  4. Og du kære Miri giver os en glæde ved at invitere ind :-)
    Kh.

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt at læse - og det glæder mig, at du får en cykelsti!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Cykelstien er ikke mange meter, men bedre lidt end slet intet !

      Slet
  6. Det er hverdagsgleder som er de aller beste.........
    Dine 5 høres helt perfekte ut. :)
    Selv sitter jeg med varm te, deilige nøtter og mange tente lys, mens jeg er rundt i bloggland. Etterpå skal jeg se tv og strikke. Altså, en helt perfekt kveld. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, lyder som en aften, jeg vil kopiere :)

      Slet
  7. Svar
    1. Helt bestemt :) Og dem kan vi bare samle.

      Slet
  8. Tycker om att läsa om dina glädjor. Tycker om vasen med buketten. tack, jag uppskattar mina glädjor nu ikväll..

    kramar Lycke

    SvarSlet