torsdag den 28. november 2013

Stilhed


16 kommentarer:

  1. Stilhed og stemning :)
    God dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og jeg håber din dag har været skøn, selv om blæsten har rusket i alt og alle :)

      Slet
  2. Ha en hyggelig dag - stor klem fra meg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Håber du har haft en rigtig fin dag.

      Slet
  3. Trælysestage :) og stilhed, det trænger jeg til, snart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du trænger til stilhed og ro af den opbyggende livgivende udviklende slags.
      :)
      Og denne stage er gammel, fra før det blev trendy :)

      Slet
  4. Stilhed, ja. Det var jo dét, jeg skulle huske ;)

    (Hvor er jeg glad for at høre, at du havde piskefkøde på lager)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stilhed er en lise for en træt kvinde :)
      (altid, hvis ikke frisk, så på frost :) )

      Slet
  5. SILENCE SPEAKS LOUDLY - men på den meget fine måde.
    Nyd din.

    SvarSlet
    Svar
    1. Netop :)
      Jeg nyder den - mange tak og håber du kan skabe din :)

      Slet
  6. Så fin stillhet.
    Jeg håper du har det ok?
    Knus

    SvarSlet
  7. sender dig et stort stille kram :)

    SvarSlet