torsdag den 5. december 2013

Bare et billede


12 kommentarer:

  1. Det billede siger mig en hel masse: JUL først og fremmest, fordi jeg altid begynder at spise clementiner i december. Og så det grødfad... det minder mig om mit, der bare har nogle andre farver. Sådan et rigtigt nissegrødfad, som jeg bruger hver gang jeg bager brød og boller. Elsker det fad! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Mia, tak for dine ord, der er en hele fortælling , som skaber en masse fine billeder hos mig :)

      Slet
  2. Som Mia skriver: jul og hygge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marina, er det ikke forunderligt, hvad billeder kan skabe af stemninger hos os :)

      Slet
  3. Et hyggebilde.
    Jeg synes klementiner er fine å ta bilder av, for de har den runde formen, og den fine fargen.
    Jeg har også tatt de med på bildene i det siste.
    Her venter vi på storm.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en smukt lille velsmagende frugt :)
      Her er stormen begyndt !
      Og jeg er netop kommet hjem i tryghed. Pas på dig og dine :)

      Slet
  4. Du er så flink til å skrive dikt med bilder, du, Miri.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, søde du fra det høje og snehvide nord :)

      Slet
  5. Sikke et yndigt fad - det ligner et af de klassiske, gamle mønstre, man kan se hos pottemageren på Frilandsmuseet ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du faktisk helt ret i- måske er det et lidt ældre fad/dejtrug. Købte det i sommers på loppemarked :)

      Slet
  6. Godt du kom helskindet hjem, jeg tænkte i går eftermiddags på dig og din cykel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine tanker, søde Pia :) Jeg tog de 2 busser og udstod den længere transport og ekstra tidlig møde tid. Turde ikke cykle..

      Slet