torsdag den 12. december 2013

For bare et halvt år siden

Den tid kommer igen :)

17 kommentarer:

  1. Jeg synes godt, man kan huske, at det var sommer, - det er dejligt. Og om lidt, så vender lyset.

    SvarSlet
  2. Åh ja - og hvor vi glæder os :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Holder meget af denne årstid , med uld fra top til tå, men intet slår bare ben :)

      Slet
  3. Det gør den heldigvis :) Og indtil da, har vi måneder hvor vi kan drømme og fordybe os i mørkets tanker og hygge, og mødes med dejlige mennesker i stearinlysets skær og spise kager og drikke stormkaffe, og rulle os i sneen, når den kommer og glædes over at det hele står på spring, om nogle måneder, når vi er klar :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Som du kan sige det- du smukke kvinde, du kan virkelig noget med ord - du kan koncentrere dem, finde essensen :)

      Slet
  4. Men inden da vil jeg have sne, jeg vil kælke, jeg vil drikke varm kakao og jeg vil knuselske mine børn mens julelysene brænder på juletræet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig : Også mig ! Hvilken tid vi er midt i- herlighed :)

      Slet
  5. og vi venter med glæde på den tid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. den ligger og venter, og det er forventningens glæde :)

      Slet
  6. Endringene fra varme til kulde, lys til mørke, og tilbake igjen, kan være tung. Samtidig synes jeg syklusene er noe av det som gir livet mening. Deilig bilde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er enig- netop disse årshjul giver vores liv dybde og en mening, noget vi kan binde vores liv op på:)

      Slet
  7. Og om ikke en gang 1/2 år skulle vi gerne være i sommer klæ'r :)
    Jeg glæder mig allerede
    Kram til dig ❤️

    SvarSlet
  8. Det er så vildt at tænke på.
    Mine drenge og jeg plukkede hver sommer vore kirsebær i haven, da vi boede på Tåsinge.
    Og hvert år snakkede vi om, at når det blev jul ville vi sidde og spise ris a´la´mande med kirsebærsovs og tænke på lyset, sommeren og varmen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvilken dejlig tradition !
      Og der mærker man virkelig årstiderne - at det vi samler om sommeren kan nydes om vinteren og så mærker man sommeren - herligt :)

      Slet
  9. Åh ja! Det bliver skønt ;-)

    SvarSlet