torsdag den 19. december 2013

Onsdag aften


21 kommentarer:

  1. Så smukt du har pyntet, Miri!

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Ja, Dalar heste har en stor plads i mit hjerte :)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak - det enkle kan skam sagtens være nok :)

      Slet
  4. Ren hygge. Stearinlys er vejen gennem vinteren :-)

    SvarSlet
  5. Engler daler ned i skjul........ Jeg elsker din lysestake. Ren nostalgi.

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Dejlig salme :) Jeg er ret glad i lysestager, der drejer rundt, UDEN lyd :)

      Slet
  6. Det giver den fineste stemning hos mig, dit smukke billede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, at kunne sprede lidt julestemning helt ind til dig :)

      Slet
  7. Dalarhester... så deilig... levende lys det må.
    Hyggelige hilsen til deg.
    Klem fra Viola.

    SvarSlet
  8. Blid svensk jule med engleklang :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det ville jeg ike have noget i mod :)

      Slet
  9. Kanske en fridfull julig afton?! Fint iallafall!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maria, jeg vil få en meget fredelig juleaften sammen med mine børn , det ved jeg og det glæder jeg mig meget til :)

      Slet
  10. fin pynt søde Miri
    dalarhestene er fine ...
    en stage ala din har jeg også (med nisser) ..og uden lyd :) den er hyglig
    kram fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg købte engang en sådan snurerundt stage, hvor den pling plinge plingede ! Det var en gru for en lydfølsom sjæl som jeg :)

      Slet
  11. Här är en länk till dig, som gillar änglaspel!
    www.änglaspel.se

    SvarSlet