tirsdag den 7. januar 2014

Aften




20 kommentarer:

  1. åh noget lækkert farverigt mad efter en grå tirsdag
    kram mod det lille hus i skoven :)

    SvarSlet
  2. God aften til dig i din hyggelige stue

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og så må jeg ønske dig en en god dag :)

      Slet
  3. Det ligner godt nok ren hygge! Og maden ser fantastisk lækker ud :-)

    SvarSlet
  4. Indbydende aftensmad, - sikke farver.

    SvarSlet
  5. Uhmmmmm... hygge og lækkerier...

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder, som skubber til og opmuntrer mit kreative indre. Farver, former, mønstre, liv, ro, varme, kærlighed og kreativitet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde du, jeg elsker virkelig alt det du ser i mine billeder- bliver så glad når du skriver det til mig , tak :)

      Slet
  7. Hvor gad jeg godt sidde i din sofa, drikke en kop kaffe, pille lidt ved puderne, nyde udsigten og ikke mindst maden - jeg tror man lader godt op hos dig!
    Kram

    - Jægeren er en af Mandens bekendte, der belejligt nok bor i nærheden ;-)

    SvarSlet
  8. Jeg tror jeg ville elsket din mat, Miri. Den ser så fantastisk god og sunn ut.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Sylvia :) Jeg holder jo af mad og mad lavet med kærlighed, smager altid godt, tror jeg :)

      Slet
  9. vackert! kändes nästan som jag vore där hos dig i kvällen. ville bara ge dig en kram innan jag kröp ner i sängen...

    kram, Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes det er så rart at du sender mig en hilsen inden du sover:) Dejligt at vide at du findes, der oppe højt mod nord :)

      Slet
  10. Farverig og skøn mad :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. At samles om et godt måltid mad er en af mit livs store glæder:)

      Slet