mandag den 6. januar 2014

Langsomt, men sikkert



26 kommentarer:

  1. Det var tidligt :-) jeg kiggede efter mine vintergækker, men nej ikke endnu. Det bliver skønt.

    SvarSlet
    Svar
    1. og en overraskelse. da jeg ikke vidste de var her :)

      Slet
  2. Åh - forår! Du er meget velkommen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA ! Men det er nok for tidligt at tro på det :)

      Slet
  3. Ja… vi længes efter mere lys! Så dit lys i mørket, da jeg kørte forbi på vejen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Gjorde du :) Jeg har også selskab i disse dage, der opvarmer og skaber lys i mit hus, når jeg ikke er der :)

      Slet
  4. Du må lige ligge lidt beskyttelse over de små poder, når frosten kigger forbi i næste uge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder af sne og frost. MEN..... Nu er vi i Januar og vinteren er ikke i gang og nu gider jeg faktisk ikke mere :)

      Slet
  5. Svar
    1. Ja ! Men de vokser også lige op ad huset:)

      Slet
  6. Tenk at du har besøk av våren i din hage, allerede.
    Men det kommer nok frost før våren kommer permanent. Synd, men sant.
    Planten er nydelig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror du har ret- Kong Vinter kommer forbi, selv om jeg nu heller vil have vår :)

      Slet
  7. Det er så fint med de små forårsbebudere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er betagende hvor meget glæde de skaber :)

      Slet
  8. Du som elsker din have! Kender du disse sider:

    http://www.mettemusen.dk/Nyttigt%20eller%20ej/Blomsternes%20betydning.html og http://www.smedenshave.dk/26503103.

    Der er så fin inspiration at finde...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for ny inspiration, jeg vil snarest kigge forbi dine links :)

      Slet
  9. Kommer der liv i den gråbrune muld!

    Rigtig god dag :0)

    SvarSlet
  10. En lille erantis på vej op? Hvor er det dejligt at se :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ! Jeg vidste slet ikke de var der , for haven her har ikke meget .. Endnu :)

      Slet
  11. åååååh ... jeg har også haft næsen i jorden - men her er der ikke 'liv' endnu
    knus

    SvarSlet
  12. Det er meget tidligt. Det giver glæde,
    Meteorologerne siger der er koldere vejr på vej, det skulle komme hen over weekenden, ikke kun lige en smag, men lidt længere tid.

    SvarSlet
  13. Ja det er meget tidligt og føles lidt skørt, da vi jo ikke har haft rigtig vinter.
    Frost og sne hører jo til, men nu har jeg ventet så længe, at jeg ikke har lyst til kulden mere. Men heller vil ha forår :)

    SvarSlet
  14. ååh..tack, känner hur det rör sig under snön..

    nattkramar Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har slet ikke været rigtig vinter i Danmark ... Bare mørke og regn og blæst.

      Slet