onsdag den 22. januar 2014

Min lille bitte gang

 Det lille hus er i besiddelse af en meget lille bitte gang, der rummer hele 3 døre.
 Så meget plads, er der ikke at prale med. Og skabe en stil, der ude...Dét har jeg droppet.
 På en eller anden måde, afspejler den der lille bitte gang, alligevel meget godt, mig.
 Lidt rodet, meget utjekket, ikke særlig trendy, lækker eller til offentlig beundring.
 Men den er indgangen og udgangen.
Et sted at sætte sine sko og hænge sin frakke og få et knus og en velkommen hjem eller ha en god dag.
Min lille bitte gang.

16 kommentarer:

  1. Du bor utroligt hyggeligt, og jeg elsker dine billeder :)

    SvarSlet
  2. En gang tager mange gange enormt mange kvadratmeter, som kunne bruges andet steds. Det problem har du ikke ;0)
    En lille gang kan sagtens afspejle ens personlighed, selvom den næsten minder om en fordybning.
    Din afspejler dig fint med små ting som er lige dig :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret Kari - jeg øsler IKKE med pladsen :)
      Tak for de fine ord om min lille kaos gang :)

      Slet
  3. Der er bare så hyggeligt, der hos dig... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du synes det - gangen er altså et skrab sammen af nødvendigheder på meget lidt plads, men den er som den er og det er fint nok :)

      Slet
  4. Småt er godt! Og så er jo stor tilhænger af det uperfekte :-) Det ser hyggeligt ud Miri - God aften til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uperfekt er mit alias :)
      Tak må din aften giver dig glæder og kræfter til morgendagen :)

      Slet
  5. Søde Miri du er ikke utjekket du er Miri :-) og din gang er stor nok til velkomstknus og afskedsknus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sødt sagt, MEN jeg er altså utjekket og jeg er mig :)

      Slet
  6. Svar
    1. Tak :) Bestemt men ikke nogen stil..Jeres der imod !

      Slet
  7. En fantastisk ide med et spejl. Det gør lokalet større.

    Er vild med din indretning. Kan mærke og fornemme hvilken personlighed der er bag dette. Tak for du deler alle disse skønne billeder, de fortæller gerne mere end teksten :-). Du skal endelig ikke stoppe med tekst, det er ikke det jeg tænker..... bare at et billed også taler ;-)

    SvarSlet
  8. tycker om det hos dig vännen! klockorna som hänger, ängelvingar och golvet i hallen. mycket att tycka om, och allra helst i en kärleksfull vardag.

    kram igen, Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at vise dig min lille gang og læse dine ord om hvad du ser i den , tak :)

      Slet