fredag den 17. januar 2014

Ugens Buket

Jamen, så kan man da bare blive glad :)

32 kommentarer:

  1. INTET kan måle sig med årets første buket fra moder natur :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vel :)
      Og når det så er ÆldsteDatter der har været i haven :)

      Slet
  2. Åh så fint - det er jo forår :-) Jeg så også en erantis i går ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så heldig, at der trods manglende have her, er plantet lidt løgvækster , hvilket gør mig så glad :)

      Slet
  3. Jeg så også erantis i går. En rigtig forårsbebyder, som jeg elsker højt... God weekend, Miri... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Som en lille sol mod den mørke jord :) Tak i lige måde

      Slet
  4. Det har du ganske ret i, dejligt med en forårsbebuder. Vh Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg har lige gået en tur i min have og den kommer mange steder- dejlig overraskelse :)

      Slet
  5. Svar
    1. En lidt lille buket, men højt elsket :)

      Slet
  6. Blommar det utomhus hos er? Här är det nära 20 minusgrader och snö, så länge tills det blommar. Men jag har köpt tulpaner idag, så det blommar iallafall i en vas på köksbordet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Her har vi slet ingen vinter..ingen sne..Bare regn, blæst og gråt.... Tulipaner redder mig gennem vinteren !

      Slet
  7. Åh ja den smukkeste buket :)
    Kram og go weekend i det lille hus

    SvarSlet
    Svar
    1. Og rundt omkring i haven dukker der flere små blomster op :) God weekend til dig.

      Slet
  8. Ja ved du hvad........helt fantastik smukt ser det ud :0)

    Knus og god week-end

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænk at en lille blomst kan skabe så megen glæde i Januar :) Tak og det samme til dig !

      Slet
  9. Vidunderligt. Og så er den selvplukket <3

    SvarSlet
    Svar
    1. At kunne hente blomster ind, giver mig en stor glæde og følelse af uendelig rigdom :)

      Slet
  10. Svar
    1. Jeps ! Og den har været her et stykke tid :) Jeg bor også sydpå :)

      Slet
  11. Jeg havde ikke tænkt på før, men jeg mangler da erantis i min have. De er så livsbekræftende tidligt på året.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke voldsom fan af gule blomster, men erantis må der være i min have, for jeg bliver SÅ glad, når de dukker op :)

      Slet
  12. Svar
    1. Ja :) Vi har heller ikke haft megen vinter hernede sydpå.

      Slet
  13. Den ser ut som sommerens vannliljer!
    Jeg kjøpte meg orange roser i dag. Jeg savnet å ha blomster rundt meg.
    Neste gang blir det nok en stor bukett med flerfarget tulipaner!
    Håper du nyter weekenden, det gjør nemlig jeg. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Januar kalder på blomster ! Vi er "nød til" at have blomster indendøre :) Og jeg nyder, som du, min weekend med stort og småt og tid til at være :)

      Slet
  14. Godt at du kan finde lyspunkterne! :-) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver så glad, når disse forårsblomster dukke op- så er vi bare så meget på rette vej :)

      Slet
  15. Nøj så fin! Jeg kiggede selv efter vintergækker idag, men de er enten ikke dukket op endnu, eller å er de skjult af sne.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg går også altid og kigge ned i jorden og under buske på dette tidspunkt af året :)
      Vi har slet ikke fået noget sne her nede og vi mangler sørme sne til at lyse lidt op.

      Slet
  16. SÅDAN! Så er vi snart klar til sommer :D

    www.annecathrinebro.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den sparker virkelig gang i længslen efter sol og varme :)

      Slet