fredag den 21. februar 2014

Bare et billede


11 kommentarer:

  1. Så flot i al sin enkelthed :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også :) Smuk vil jeg faktisk sige :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak :) Jeg synes fjer er noget så fine og her danner de nærmest en lille skål af ynde og spinkelhed.

      Slet
  3. vilken underbar bild sen vännen *** har inte varit här på länge när jag blev helt uppslukad av att börja med Instagram :) Är du där också och hur finner jag dig i sådana fall? Tiden som rusar. Kikar in snart igen. fredags-spring i benen..

    kramar Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har været savnet ! Nej, jeg er ikke på Instagram.....Jeg ved at jeg ville bruge alt for meget tid dér, så holder mig til bloggen. Der er så meget jeg vil bruge min tid på og jeg må tage nogle valg :)

      Slet
  4. Tak for kommentaren på min blog Fru Pedersens have. Så fandt jeg din :-)
    Har kigget lidt rundt, dejlige billeder du tager. Og ja at have en have er en gave, sådan har jeg det også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Det er dejligt at finde hinanden :)

      Slet
  5. er det mon en vinter'pels' der smides :) smukt ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Lad os sige det :) Det kunne også være resterne af musvågens morgenmad .... :)

      Slet