lørdag den 1. februar 2014

Den første dag i en ny måned

God Lørdag :)

18 kommentarer:

  1. - og velkommen i februar! Juhuuuu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig ! Februar er en af mine ynglings måneder :)

      Slet
    2. Dejligt! Nyd den i fulde drag så :-) Jeg glæder mig bare SÅ meget til første forårsdag kommer. Den dag er min favorit på hele året. Får sommerfugle i maven bare ved tanken :-)

      Slet
    3. Jeg vil gøre mit bedste- vi har 3 fødselsdage i den helt nære familie- mine 2 ældste og min egen og jeg elsker fødselsdage :)
      Her tøt det og alle vår væksterne kommer frem under sneen igen- snart kan jeg grave en klump op og sætte i en lille krukke på mit bord.
      Jeg forstår og kender til dine sommerfugle :)

      Slet
  2. Kære Miri.
    Læste dit indlæg i går. Ønsker alt godt for dig. Godt du er så god til at mærke efter og godt at du "langt om længe" også lyttede til det du mærkede!. Som en´af dine læsere skrev, så er der ingen der vil takke dig for ikke at få stoppet op, ikke at lytte til det du mærker, ikke at passe på dig selv. Så godt gået!
    Nyd alt hvad du kan, giv slip og giv dig rigtig god tid. Og ja så blev det februar - også altid en måned jeg har nydt. Jeg er også et februar barn og fra midten af februar kan man virkelig mærke at lyset vender tilbage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dine ord- de betyder faktisk meget for mig, for jeg ved du også er et menneske der lever dit liv bevidst.
      Der er nemlig bare noget rigtig dejligt med denne måned :) Og tillykke til os begge, når de dage kommer :)

      Slet
  3. Kære Miri - hvor er jeg glad og stolt over at læse, at du mærker efter, mærker dig selv og gør noget ved det, der er forkert. Jeg ved, hvor svært det kan være, og tager hatten af for din beslutning. Det er starten til noget godt!
    Jeg håber, du hurtigt kan mærke ændringer.
    Kram fra mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine ord :) Ja, det er faktisk svært for mig, nok mest fordi jeg jo troede jeg havde valgt et liv, der kunne fungerer med mine tanker og værdier om et godt liv for mig. Men det arbejde var ikke godt for mig..

      Slet
  4. Velkommen februar!
    Datteren min fyller også år denne mnd. Det er flinke, snille og flotte mennesker som er født i februar!!!
    Bildet ditt kan forestille denne mnd: stille og rolig, hvit snø, lys, og med kjærlighet.
    Håper du har det godt. Varm klem fra meg til deg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker for alle os der er født i denne skønne måned :)

      Slet
  5. Det vigtigste er at du er i nuet.
    Bruger du tid på alt det du gerne vil kan du være uheldig at få det til at være opgaver som du bør/burde, det har du ikke brug for i øjeblikket.
    Jeg har selv levet et liv i overhalingsbanen, et liv i 5. gear. Forstod ikke første, anden, tredie ....... gang jeg gik ned, lyttede ikke. Var lige ved at dumme mig igen en kort periode i efteråret 2013, fik hurtigt sadlet om, for jeg er kronisk udbrændt, ikke jeg er det lige nu, men i dag kommer reaktionen promte, havde jeg lyttet til første gang, ville det aldrig være blevet kronisk. Så et godt råd, lyt til dit indre, smid paraderne, blot dig fuldt ud, og det for dig selv, nå ind hvor det gør ondt, meget ondt, for der er et eller andet derinde, der får dig til at presse dig selv.
    Du kan roligt nyde en god kop kaffe, gå en dejlig tur, gøre de ting der giver glæde. Fødselsdagene kommer hvert år, de kan fejres forskelligt, og i år bliver det efter hjertet, og ikke hvordan du burde.
    Ønsker dig en dejlig søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for at dele dine egne erfaringer- det er vigtigt at vi lærer af hinanden og kan i hvert tilfælde bruge dine !
      Tak for du giver dig tid til at skrive til mig- det betyder rigtig meget for mig :)

      Slet
  6. Og god søndag til dig - håber du også har solskin nede sydpå :-)

    SvarSlet
  7. Det er et dejligt billede du har der. Jeg læser at du har sygemeldt dig med stress. Det gør mig ondt, for vi bliver så sårbare, når vi er ramt af stress.

    SvarSlet