mandag den 24. marts 2014

Duften af forår


18 kommentarer:

  1. Den duft har jeg ventet længe på! Dejligt den endelig er her.
    Håber du har det godt søde Miri? Må indrømme at jeg har forsømt at følge med den seneste tid. Ikke kun hos dig, men overalt i blogland... Det er der selvfølgelig en god årsag til, og måske kommer der snart en mail til dig ;-) Hav en dejlig mandag!

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker duften af vår og ikke mindst af tøj, der har hængt til tørre derude midt i foråret:)
      Jeg vil glæde mig MEGET til en mail fra dig- husk det !

      Slet
  2. Det dufter så skønt, og der er meget forventning i den duft:) Og du har jo faktisk en overdækket terrasse der på billedet, ned med det grønne net, op med nogle flere brædder, så der bliver læ bagtil, og klatreplanter der dufter, og så kan man sidde der og skue ud over køkkenhaverne;) knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en en rigtig rigtig god ide ! Og der er jo allerede i en rose :)
      Og hvis der så også kom de der høns og en kanin...Jamen hvilken idyl- !
      Jeg må virkelig have fat i brædder og stolper :)

      Slet
  3. Hvor fint, tænk at vasketøj kan se hyggeligt ud. Men sidder og kan næsten dufte vasketøj der er tørret ude, uuuuuhhmmmm.
    Sådan et dejligt overdækket sted må jeg da også have, når nu de andre millioner af projekter er lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ALTID noget at gøre og noget at drømme om og heldigvis :)

      Slet
  4. Det er nemlig så dejligt med tøj, der har hængt til tørre udendørs :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ! AT krybe i sengetøj, der dufter af forår- det er lykke :)

      Slet
  5. Tøyet får en egen duft av å henge ute.
    Jeg kan tenke meg hvite laken i en nyredd seng.
    Nå finnes det både lys og parfymer som heter Clean Cotton, men de kan ikke slå den ekte duften av ren bomull, tørket ute i frisk luft!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ja , hvad de ikke finder på :) Men kan godt forstå det, for den duft er ganske vidunderlig !

      Slet
  6. Der er ikke en bedre duft en duften af rent tøj der har tørret i udendørs luft . Dejlige farver der er på dit tøj :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg elsker også den lugt- duften af vasketøj, der har tørret uden for :)

      Slet
  7. Så lækkert når tøjet bliver tørret i det fri

    Jeg ♥ det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så skønt ! En af livets bedste duft :)

      Slet
  8. Ser hyggeligt og meget forårsagtigt ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Den der bygning kan bruges til meget :)

      Slet
  9. Hänga ut tvätt! Bästa doften. Det ska jag göra någondag.

    SvarSlet
  10. Når solen og våren kommer, kan duften brede sig i vores stuer :)

    SvarSlet