tirsdag den 11. marts 2014

En genlæsning

Jeg har sagt der før, men siger det gerne igen, jeg læser meget og jeg genlæser gerne, mange bøger mange mange mange gange.
Denne bog har jeg læst rigtig mange gange. Jeg holder nemlig meget af dens stemning.
Den foregår i Frankrig og England. Handler om at blive voksen, om at dyrke sin have og hverdagens magi.
Blandt andet.
Jeg vil gerne eje denne bog, men jeg kan ikke finde den nogen steder, så jeg låner den på biblioteket, ofte.
Hurra for vores biblioteker !

16 kommentarer:

  1. Jeg læser også bøger på den måde. Igenog igen. Nyder sproget og stemningen. Faktisk er de bøger jeg har i min reol, kun dem jeg vil genlæse. Men god inspiration, dem må jeg huske når læsetrangen opstår :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også få trang og behov for at genlæse en bog- fordi jeg har brug for den :)

      Slet
  2. En god bok kan leses mer enn en gang.
    Jeg leste meget tidligere , men nå har jeg ikke tid. Jeg har fem påbegynte bøker ved sengen........det er ikke lik meg i det hele tatt.
    Du kan jo følge med om Biblioteket har salg på bøker, og om denne bok en gang er med.
    Ha en fin dag. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kan ikke nå det hele :) Jeg må bare læse :)

      Slet
  3. Det er skønt med bøger, man får lyst til at læse mange gange :-) Saxo skriver, at bogen fås hos Åmosens Antikvariat, Åmosevej 30, 4450, Jyderup Tlf:24665729

    SvarSlet
  4. Genlæsning er en stor glæde. Oplevelsen af, at man efter nogle års forløb bliver opmærksom på helt nye ting i et velkendt værk, er også spændende og givende.
    Og ja, hurra for vores biblioteker!
    At vi nu også har mulighed for e-lån af bøger, er også et stort gode.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig også ret spændende, at man kan blive ved med at opdage nye sider af en velkendt bog :)
      Før jeg flyttede herned, var jeg STOR STOR forbruger af biblioteket !

      Slet
  5. Hvis du vil have den, helt ny, blot på engelsk, så sælger Amazon.co.uk den :)
    http://www.amazon.co.uk/Blackberry-Wine-Joanne-Harris/dp/0552998001/ref=sr_1_sc_1?ie=UTF8&qid=1394555183&sr=8-1-spell&keywords=blackberry+vine+and+joanne+harris
    for kun ca. £ 6 :)

    SvarSlet
  6. Den bog købte jeg på engelsk sidste gang, jeg var i Worcester. Glæder mig sådan til at læse den :-)

    SvarSlet
  7. Tak for inspiration... Stod lige og manglede lidt inspiration...

    SvarSlet
  8. Der er ting der gerne må gentages,og det ikke kun 2 gange, men utallige gange. At det bliver en bog fra biblioteket, kan give andre oplevelser, måske endda skabe en ny tradition. Mulighederne ligger lige for fødderne for dig, for os alle :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ! Og det er jo bare en af de ting, der gør det så skønt at være menneske :)

      Slet