tirsdag den 4. marts 2014

Uden ord - bare et billede


14 kommentarer:

  1. Som om man behøver at blive husket på fastelavnsboller:) Hjemme hos mig burde der stå: HUSK, glem fastelavnsboller og chokolade, men burde er nu sådan et kedeligt ord, så det har jeg også glemt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ikke noget problem for mig at huske - ha ha - men de lå i fryseren og skulle med til Sønnen :)

      Slet
  2. Dejligt billede, Miri :-)

    SvarSlet
  3. Yep, en meget vigtig huskeseddel - noget der gør livet bedre og sødere :)

    SvarSlet
  4. Det er viktig å huske de viktige ting, som gjør dagen perfekt.

    SvarSlet
  5. :) - det er ikke altid der behøves ord til :)
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder af ord- nogle gange kan de bare smutte væk .. :)

      Slet
  6. Bare du ikke blander de to ting sammen.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Uf ! Brændenældepesto og fastelavnsboller :/
      :)

      Slet
  7. Selv sådan en merorystick kan det smutte for mig, håber du huskede ;-)

    SvarSlet