onsdag den 12. marts 2014

Ugens anbefaling - bag cookies

I Danmark er våren kommet og ja, vi har kolde nætter og metrologerne antyder både blæst og regn og slud, men våren ER kommet.
OG det skal fejres og nyde - vi må UD i solen og være midt i våren og at drikke sin kaffe og nyde en lille kage i solen, er da en rigtig fin anerkendelse af våren.
 ET godt tip på vejen til de gode cookies; Hak din chokolade med en brødkniv, så springer chokoladen ikke rundt i hele køkkenet.
Husk det nu, tag en pause i solen ! Gerne med kage :)

22 kommentarer:

  1. Jeg lover at tage din opfordring op om at tag en pause i solen - med kage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre :)
      Jeg får gæster i dag, så her dufter sødt og godt fra ovnen :)

      Slet
  2. Jaaa! Det kan jeg godt gå med til. ;O) Rigtig god dag til dig! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig vigtigt !
      :)
      Tak søde Lotte

      Slet
  3. Har fulgt dit råd efter skole :-) dog ingen kage.
    Pas på dig selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Margith !!!
      Ingen kage !!
      I dag nød jeg en meget lækker kage med fuldfed creme fraiche og råsyltede ribs :) Suk, jeg bliver rund og glad af al den kage og ingen cykeltur :)

      Slet
  4. Ja, pauser i solen - MED kage til - er noget af det bedste... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Netop ! Godt Mia- du har nemlig "fattet" det - KAGE :) :)

      Slet
  5. Kaffe smager nu altid bedre i fri luft. Og kage smager godt både ude og inde.

    SvarSlet
  6. Kage skal der til - altid; og helst en hjemmebagt! :) Og ja, både ude og inde - gerne med kaffe eller the til :)

    SvarSlet
  7. Det skal jeg jammen gjøre, har en favoritt oppskrift, det blir bakst imorgen...

    SvarSlet
  8. Svar
    1. Kaffe pauser er gode og kaffe pauser med kage er endnu bedre :)

      Slet
  9. De ser deilige ut de kakene dine, - men ikke I dag.

    I morgen, kanskje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så håber jeg du får en pause med kage i dag :)

      Slet
  10. Alt smager bare bedre udenfor i den friske luft. Dine cookies ser lækre ud!

    SvarSlet