torsdag den 15. maj 2014

Blå blomst

 Der er så megen skønhed i denne verden. Der er så mange muligheder. Jeg vil så gerne bide livet i låret, men nogen gange får jeg bare ikke godt nok fat.
Jeg har blomster i min vase, kaffe i mit krus og uden for mit vindue står skoven grøn.
Der er så megen skønhed i denne verden og jeg lader det dryppe lidt på mig og skærper mine tænder, så jeg kan bide mig fast. Tålmodighed og tillid - 2 udfordringer.
Jeg har blomster i min vase og kaffe i mit krus og lige derude står skoven Majgrøn - jeg er en heldig kvinde.

11 kommentarer:

  1. Det er noe med det å ta dagen som den kommer, og se hvordan den blir. Man trenger ikke være på topp hele tiden, og det er lov til å være lei, og synes at livet er urettferdig.
    Onsdag har jeg våknet opp med sol. Fått fri fra jobb, for jeg skal ta toget for å møte to bloggere. Så må dagen bare bli bra! :)
    Ha en god dag i dag, Miri.
    Stor klem

    SvarSlet
  2. Onsdag....... Det skal stå I DAG!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fnis :) Jeg smiler lidt, fordi jeg selv har rodet rundt i dagen i dag og troet det var Onsdag :)
      Nyd din dag med sol og gode mennesker - knus fra mig, der netop er kommet hjem med duften af skovmærke i næsen, efter en dejlig gåtur i skoven og uden regn !

      Slet
  3. Måske du ikke skulle snappe sådan efter livet, men bare prøve at aee det blidt. Jeg ville også prøve at undslippe hvis du inciterede på at bide i mig hele tiden....

    Kram!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - åh hvilke billeder dine ord skaber ! :)
      Men du har måske en fin pointe - den må jeg vist lille tænke lidt over :)

      Slet
  4. SMukke billeder idag af skønne blomster og en fin lysestage. Har du selv lavet den, for den er da lavet af papir ikke, altså foldet ?

    Jeg skal nok blive hængende uden at du behøver at bide dig fast med de skrappe tænder :D
    God st. bededags aften til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lis , håber du spiser hveder og bare har det hyggeligt lige nu :)
      Lysestagen er af papir og foldet af min yngstedatter, der virkelig er god til at skabe smukke ting af papir :)

      Slet
  5. Otroligt vacker blå färg! Ingenting slår naturens skönhet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg går tit rundt i naturen og tænker, at vi mennesker slet ikke kan komponerede skønheden så kompleks og sandt som naturen selv :)

      Slet
  6. Jeg kan også tilslutte mig tanken. Grib det der kommer til dig,bliver det tabt, så var det ikke det værd.

    SvarSlet