torsdag den 26. juni 2014

Sommer

 Sådan en mini blog pause fungerer ikke for mig, for jeg "glemmer" det at blogge, får pludselig præstation sangst  - hvad skal jeg egentlig fortælle om, dele med jer..Mit liv velsagtens :)
 Lige for tiden er det sommer i Danmark og her nede syd på nydes der igennem. med kager og blomster og skønne gæster.
 Jeg holder meget af at spise aftensmad i haven, at dele et måltid med gode mennesker, mens fuglene synger om ørene på os.
Denne sommer er det virkelig gået op for mig, hvor meget jeg n y d e r lyset. Det gør mig mild og glad at det er lyst når jeg går i seng og lyst når jeg står op. Elsker at trippe ned og nat tisse, se ud og opdage himlen ikke er sort.
Sommer er godt for sjælen.
Jeg prøver at rydde lidt op i mit liv og min verden, skabe overskuelighed og plads-  og min IT- ansvarlige har strammet bloggen lidt op- jeg er ret tilfreds med resultatet.
Nå, men nu er jeg i hvert tilfælde tilbage - for det at blogge giver altså noget godt i mit liv.

21 kommentarer:

  1. Hvor er det dejlige billeder. Jeg har det som dig og elsker lyset, sommeren, de lyse nætter og kager som den, du viser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Gitte - jeg er virkelig intens nydende i disse dage, måske også fordi det jo rent faktisk ER begyndt at gå mod mørkere tider..

      Slet
  2. Skønne billeder - hvem der bare var gæst hos dig! :-))))
    Bloggen ser rigtig fin ud - er glad for at du er tilbage :-) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Lilly, du er ALTID velkommen :) Tak :)
      Jeg synes hun har gjort et smukt arbejde - er meget tilfreds- det er fint at være tilbage, tak fordi du skriver :)

      Slet
  3. Dejligt, at se dine ord og billeder herinde igen :-) Har savnet dem! Sommer gør sjælen lys og varm. Har lige siddet i drivhuset og betragtet torden og regn drive ind over mig. Endnu smuk ting ved sommeren :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Da jeg kom hjem begyndte det at tordne men ingen regn og skoven tørster - så gik der lidt tid med torden og SÅ kom regnen - hurra !!

      Slet
  4. Kjære Miri
    Velkommen tilbake igjen, fra din lille Pause....... Jeg har en liten pause selv, bare nyter dagene. Er jo på jobb om dagen, og koser meg ute på terrassen når jeg kommer hjem. Man må jo være mest mulig utendørs i den lyse årstid.
    Så fin bloggen har blitt, det så jeg med en gang, at det var skjedd noe nytt her inne.
    Håper du får samlet opp tanker og ideer, og at dagene er lette, lyse og gode dager.
    Knus

    SvarSlet
  5. Härligt att du är tillbaka och med en sådan fin blogg också! Dina sommardagar ser helt vidunderliga ut med alla starka färger och blommor!
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo skønt at være tilbage, når du skriver sådan :)

      Slet
  6. Det er nu dejligst, når du ikke holder pause - nyder jo at læse dine indlæg, og følge dig i dit liv mod syd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det er jeg glad for at høre - så jeg fortsætter :)

      Slet
  7. Dejligt at du er her igen - du skriver så dejligt , nærværende og følsomt :)
    Alt det vidunderlige lys der er lige - suger jeg også til mig så der er lidt på lager når de mørke måneder kommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig dejligt at komme tilbage til - tak for dine ord Marianne :)

      Slet
  8. Velkommen tilbage til os. Jeg vil glæde mig over dine hverdagsindlæg, som gerne inspirerer mig til noget, som gør mig godt.
    I morgen går skolebørnene på ferie, og den næste uge bliver der travlt. Den skal bruges til overskuelighed og plads og gerne sprudlende ideer til starten på et nyt skoleår, som bliver så meget mere presset (svært at forestille sig).
    Og bagefter skal jeg bare passe og pleje mig selv, - komme på niveau igen på hylder, i skuffer, i haven, i hjerne og krop. Det kan jeg nok bruge 4 uger på.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Du skal virkelig nyde din ferie, som er så velfortjent, for du kommer virkelig tilbage til en hel ny virkelighed - det bliver vist noget af en udfordring , hvor ingen vist rigtig ved hvordan det hele skal gå...

      Slet
  9. Søde Miri, dejligt at du er tilbage, og tak for de skønne billeder. Lyset betyder også meget i mit liv, også i overført betydning. Ros til din webmaster, din blogs udtryk er meget smukt, spinkelt og fint, ligesom du selv er:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for alle dine fine ord og jeg vil lade din ros gå videre :)

      Slet
  10. Dejligt du er her igen :-) og så fint det er blevet herinde. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak sødeste Lotte :) Håber du nyder din sommer:)

      Slet