fredag den 22. august 2014

Teknik !!!

Jeg tager alle mine billeder med min kære iPhone, men nu kan jeg ikke få overførslen fra telefon til computer til at virke.  ................  !!!!
Så hvis der går lidt tid uden indlæg, ved I hvorfor- skal først have fat på min IT ansvarlige/ Tekniske supporter og hun er travlt optaget.
Teknik !!!

Update ; Min helt særlige og vildt dygtige IT ansvarlige HAR løst problemet :)
Så nu er det bare op til mig at komme i gang med at blogge igen.
Tak for jeres gode råd.

7 kommentarer:

  1. Måske kan du sende dem til din mail og så via den lægge billederne ind i dit billedearkiv? Det må jeg gøre, fordi min mobil ikke vil samarbejde med mine computere. Ha en god dag på trods af tekniske vanskeligheder :-)

    SvarSlet
  2. Kender frustrationen :-) mit råd er det samme som Lenes, indtil den IT ansvarlige har tid.

    SvarSlet
  3. Åh, vad det är irriterande! Jag håller tummarna för att du lyckas med överföringen.

    SvarSlet
  4. Surt show. Og nu var du ellers lige så flittig med dejlige indlæg.
    Jeg hepper på din IT-supporter.

    SvarSlet
  5. Jeg fik også udfordringer engang, og da fandt jeg på at de skulle oploade via dropbox automatisk. Så ligger de der klar til at blive fordelt i diverse mapper. Bare en ide.

    Jeg krydser fingre for din IT supporter snart finder tid fra til dig. ♥

    SvarSlet
  6. Ih, det er så frustrerende, når det ikke virker! Men godt, at din dygtige IT ansvarlige har løst problemet, så vi kan se dine delige billeder igen... ;-)

    SvarSlet
  7. Nu er det så tirsdag, hvad venter du på;) SAVNER DINE BILLEDER OG DINE INDLÆG:)

    SvarSlet