fredag den 19. september 2014

Lad mig følge dig til bussen


 Først går vi ind i skoven, ind i det fortryllende Septemberlys.
 Solen kaster sine stråler lavt og vi ser at efteråret er så parat til at overtage.
 Det åbne land møder os, da vi når ud af skoven.
 Vi går på den hårde vej gennem landsbyen. Du har sørget for proviant til rejsen :)
Huset har aldtid bragt mig en fornemmelse af England, trods jeg aldrig har været der. Det har du og du siger du godt forstår hvad jeg mener. 
God rejse hjem. Vi ses snart igen.

18 kommentarer:

  1. Sikke et lys - skønne billeder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vejret er så smukt i dag !
      Det skal nydes, dog er der indendøres aktiviteter der også skal gøres- så det nydes også gennem døre og vinduer :)

      Slet
  2. Tak for turen og det første billede er intet mindre end fantastisk, du har formået at fange det ganske særlige lys, der kan være i en skov. god weekend til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var hyggeligt du var med :) Tak- jeg synes det er meget svært at få fanget lyset - så er glad for du synes det lykkes :)

      Slet
  3. Sikke en gave, at have sådan en smuk tur til bussen. Uhhh det der "engelske" hus altså, hvor er det bare smukt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, her er smukt, det gælder bare om at se det :)
      Huset er så fint ! Det er sjovt med den landsby, der er de fineste huse og så er der de grimmeste huse.

      Slet
  4. Du evner å lage poesi av alt Miri! Takk for turen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh 1000 tak - jeg er så glad for du var med på turen denne September Fredag, hvor solen var her :)

      Slet
  5. Tak for turen- den var smuk og ja- huset virker engelsk. Håber også at haven passer til- det er så smukt lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak- glad for du var med :) Haven er fin, det man kan se, med smukke buskbom kugler og bøgehøk som han klipper med gammeldags hækkesaks.

      Slet
  6. For en herlig tur til bussen. Jeg tar jo bussen ganske ofte nå.
    Og det siste bildet fallt jeg så for, for det lyser faktisk gjennom skjermen min.
    Ha en riktig fin helg, Miri.
    Klem

    SvarSlet
  7. Selv tak søde du :)
    Lyset er så fint , her i det tidlige efterår . Må du også få en rigtig dejlig weekend:)

    SvarSlet
  8. Jeg er sikker på, at man er fyldt med både god snak, god mad, og glæde, når man bliver fulgt til bussen hos dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du har ret - jeg nyder i hvert tilfælde at have gode mennesker her i skoven :) God weekend !

      Slet
  9. En dejlig tur, så er det kun påklædningen der kan gøre turen kedelig :-)

    God tur /rejse - og velkommen hjem :-)

    SvarSlet
  10. Den gåtur til bussen ville mange være misundelige over!! :)

    SvarSlet