onsdag den 17. september 2014

Omkring mit spisebord ved frokoststid

 Castiel sov på stolen ved siden af min.
 Fanny sov ligeledes, men på slagbænken overfor mig, hvor solen rammer.
 Blomsterne fra haven var her også, repræsenteret af Stolt kavaler, Morgenfrue og Bakkestjerne.
Frokosten var perlebyg, ærter, spidskål, grøn peber, feta og koriander og dild. HønseDamerne var her næsten- eller rettere deres æg, som var spejlet og fulgte min salat. Lidt råkost med solsikkekerner.
The af mynte og brændenælde. Dejlig frokost, dejligt selskab. Tanker om mad, dyr, have, job, kærlighedens væsen. Frokost i Dronningeledet.

13 kommentarer:

  1. Hvor bor du smukt! Uhm, skøn frokost i det dejligste selskab :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame, jeg bor i hvert tilfælde BRUGT :) :)
      Ja, det er hyggeligt med de 2 sovetryner- når de er stille, er de stille og når de har krudt i rumpen, så HAR de krudt i rumen :)

      Slet
  2. Sådan nogle katte er bare så hyggelige! Deres afslappethed slapper af på én, synes du ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. "Deres afslappethed SMITTER af på én" skulle der have stået ;-)

      Slet
    2. herlig fortalelse :) Og joo- jeg tøver lidt, for jeg øver mig på at blive smittet med deres rolighed- at selv falde ned. Øvelse gør jo mester, ikke sandt ! :)

      Slet
  3. Ja da. Lige sådan forestiller jeg mig dit udkantsparadis. Hvor er kattene dog vokset, i øvrigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig blevet så store !! Jeg går (næsten) og drømmer om at få en killing :) Nej- 2 katte er helt perfekt her. "Udkantsparadis" - hvor er det fint sagt, tak Eva. Jeg ser det ikke sådan, og det er egentlig lidt underlig, kan jeg godt mærke og se.. Tak !

      Slet
  4. Hyggelig frokost. Du er aldrig alene
    Bliver så lækkersulten.

    SvarSlet
  5. Det er så hyggelig hjemme hos deg.
    Og den maten.....mmmmm, jeg blir så sulten, for jeg kan kjenne alle smakene du presenterer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - her er fint at bo, for her er plads til at leve :)

      Slet
  6. Det ser dejligt fredfyldt ud hos dig ved frokosttid:-)

    PS på tirsdag får vi en dejlig lille killing på 12 uger, og vi glæder os helt utroligt, hendes farver er røde sorte og hvide, har fået en del fif om hvordan vi holder hende fra vejen.

    SvarSlet