mandag den 6. oktober 2014

Man skal aldrig sige aldrig

Jeg havde ALDRIG troet jeg skulle have en kat. Og nu har jeg 2 :)
Da de næsten lige var flyttet ind, var de små og meget, meget søde.

 Nu er de store og stadig meget , meget søde.
Høns. Jeg har altid gerne ville have høns i mit liv. En stor flok af forskellige høns.

Jeg er begyndt at samle :) Har fem helt forskellige dværghøns med hver deres personlighed, farve og herligt navn.
Tænk jeg sidder her i skoven i et lille hus med en masse dyr, det havde jeg aldrig troet :) 

19 kommentarer:

  1. Det är mycket man inte tror ska hända, men när det väl gör det så faller det sig alldeles naturligt!
    Som att du sitter i ett litet hus med höns och katter nära och som att jag startade ett företag!
    Kramar i mängd!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er begge et sted i vores liv, hvor vi ALDRIG havde troet ville være, hvis vi tænker 10 år tilbage :)

      Slet
  2. Man skal være åpen for det livet byr på. Det tror jeg at du er flink til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i, vi skal nemlig være åbne og møde verden i tillid :) Tak- jeg prøver virkelig at forholde mig åben og nysgerrig- har droppet at tro, at jeg kan kontrollerer eller planlægge :)

      Slet
  3. Det er jo noget at det gode ved livet, synes jeg, at vi kan blive ved med at opdage nye, gode ting og fylde vores liv med dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig dét det er, Nana ! Tænk, hvis det hele var det samme hele tiden- gab ! :)

      Slet
  4. De er altså så kære dine katte og der er vist ingen tvivl om
    at de også kan lide hinanden. Dyr er med til at berige ens liv. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dyr er nemlig en virkelig berigelse og det anede jeg slet ikke før :)
      De 2 katte er bror og søster og de kan virkelig godt lide hinanden :)

      Slet
  5. Dyr er en glede i livet.
    Og det man drømmer om, kan noen ganger bli virkelighet.......

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er - en stor glæde og en uventet glæde for mig :)

      Slet
  6. hvor er de søde - og det er hønen da også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er :) Jeg er vild med mine HønseDamer, den ene er finere end den anden- synes det er herligt at de er så forskellige :)

      Slet
  7. Katte kan jeg slet ikke stå for. Desværre kan min svigerdatter slet ikke tåle dem, så jeg må nok sige aldrig i den forbindelse. Høns er det mest skønne og nyttige dyr, man kan have.
    Og så nyder jeg at høre om dit lille paradis, som du fortæller så fint om.

    SvarSlet
    Svar
    1. Høns er så gode at have- jamen deres æg er en stor glæde og er vild med deres klukken rundt over alt :) Katte er en ny fornøjelse og glæde i mit liv :) Min datter må tage allergi medicin for at være i stue med dem....

      Slet
  8. Jeg kan ikke modstå kattebilleder ;-)
    Men høns er nu også seje. Kan kattene egentlig lade dem være i fred?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt for mig at opleve den glæde ved de katte - mig og katte :)
      Ork ja, der er stor respekt fra begge sider og det er kattene, der er de "små" når det kommer til hvem der må være der :) Seje HønseDamer :)

      Slet
  9. Vidunderlige søde katte/misser. Skønne høns, når nu de ikke er af samme race, så er der med garanti også stor forskel på størrelsen af æggene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) De er alle dværghøns, så her samles bitte små æg - men smukke !

      Slet