søndag den 28. december 2014

At se tilbage, at se frem og stadig være tilstede




10 kommentarer:

  1. Det er nemlig så sandt, som det er sagt. Det gælder om at være i nuet, men det er kun godt at se tilbage af og til (fordi man gerne bliver lidt klogere af "historien") og også frem, så man kan "rette ind" og blive i det spor, man gerne vil blive i... Sådan er det i hvert fald for mig... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så enig- vi er nød til at se bagud og lære af det der er sket. Et værditjek , som du fortæller så fint, at mærke om man er på rette vej :)

      Slet
  2. Dejlige ord, og jeg deler din glæde ved 'Naturlig overflod', som også står i min reol :-)

    SvarSlet
  3. Dronning i gummistøvler, - jeg vinker lige fra Østjylland. Tak for ord til eftertanke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vinker tilbage og sender dig kærlige tanker :)

      Slet
  4. Det er sådan en fin balance mellem at se frem og tilbage og stadig være lige her og nu. For mig handler det mere om at påvirke de ting jeg kan og give slip på de ting jeg ikke har nogen indflydelse på - bare for at bruge energien og min tilstedeværelse rigtigt….

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig en balance - det er jeg helt enig i og tror det er en livs lang opgave at finde den, da vi hele tiden udvikler os eller kommer ud for noget der slår os til ud af kurs.

      Slet