mandag den 26. januar 2015

6 glæder

 Søndagstur i skoven med kig til vandet - lyset får mit hjerte til at slå et ekstra lille jublende slag.
 ÆldsteDatter til the og frokost.
 Besøge YngsteDatter i den dejlige by Roskilde. Blød grafitti gør mig glad.Og Datteren :)
 Det kolde vinterlys på min duftgeranium. Jeg holder virkelig af lys. Og geranium.
 Fanny gør mig glad, selv om hun tydeligt udstråler jeg er mindre begavet end hende.
Castiel mener vist at alt bliver bedre, hvis han bare lige får en lur.

29 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder, Miri - du og kattene har da haft en rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Gitte - jo der er gode stunder i det lille hus :)

      Slet
  2. Så deilige gleder i din weekend, Miri.
    Håper Castiel er på vei til å bli seg selv igjen.
    Her regner det, og det er glatt. Jeg får nok en holketur til jobb i dag.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Catiel er langt fra god igen...Måske han aldrig bliver det..Men sød dét er han :)
      Ja, her regner det også og er glat - så vi må begge passe på, når vi skal ud i det :)

      Slet
  3. Kattebørnene trives :-) Udkig til vandet er en stor gratis glæde. God mandag til dig.
    Knus.

    SvarSlet
  4. Det er da første gang jeg ser noget grafitti der virkelig tiltaler mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver så glad når jeg ser sådan en udsmykning af byen :)

      Slet
  5. Jeg holder virkelig af lys. Og geranium. Precis som jag. Det är så fint att kika in hos dig, ibland kommer jag på mig själv med att längta efter din blogg. Då går jag in här och får se en lugn och vacker del av världen. Tack för det! Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia, jeg takker ydmygt og ønsker dig en skøn Mandag der oppe mod nord :)

      Slet
  6. Jeg kan slet, slet ikke stå for Fanny og Castiel...:) Og sikke dejlige glæder I har haft, allesammen - dejligt:) Klem fra Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen de er også ret søde :) Ha ha - og vildt trælse når de vader rundt på bordene .... God Mandag søde Laila

      Slet
  7. Svar
    1. Rigtig god Mandag- selv om den er noget grå og slimet :)

      Slet
  8. Sikke dejlige glæder, og godt at der er så meget at glædes over:) Er vild med det bløde graffiti, det har jeg aldrig set før. God mandag, her pakkes køkken ned, sikke meget man dog har;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg snakkede med een, der menet man burde flytte hver 7. år, så fik man ikke samlet sig en masse :)

      Slet
  9. Lyset, jeg kan simpelthen også bare stå og glædes over det. Så smukt billede med træerne. Lidt at glædes over, mens vi venter på forår og mere lys:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er meget at glæde sig over, ikke sandt, når bare vi lægger mærke til det :) Lyset vender virkelig tilbage her sidst i Januar- jeg elsker det .

      Slet
  10. Så skønne billeder. lyset og sneen var fantastisk i søndags - vi nyder at dagene bliver længere - snart skal vi så.
    Starter med karse i vindueskarmen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søndag var sådan som vinteren "burde" være i min optik :)

      Slet
  11. Yeeaahhh... Miris glæder smitter. Helt til Østjylland.

    SvarSlet
  12. Herligt glædes indlæg :D Ser godt nok også skønt ud gåtur i vejret, mor/datterhygge og graffiti skønhed.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver bare så taknemmelig over at vi alle har disse glæder, lige omkring os, de små glæder, som bliver store når vi anerkender dem:)

      Slet
  13. Skønne glæder.......og lyset er kommet for at blive - det er ganske vist - de små skridt bliver større ;0) Fortsat god uge

    Knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig skønt med lyset nu, jeg kan virkelig mærke at det er tiltaget med mere end een time :)

      Slet
  14. Dejlige hverdagsglæder♥ Nyder også at det er lidt længere lydt. Det seneste her når det er hæjsommer er desværre kun 19.30 men vi kan ikke få det hele ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vi kan ikke få det hele :) Og vi skal vist lære at sætte pris på det vi har, finde det glædelige i det :)

      Slet
  15. Vidunderlige billeder. God ide, når nu der var 6 gode billeder og ikke 5, så er det da med at dele.
    Får en dejlig indre varme og et meget stor smil frem. Tusind tak.

    SvarSlet