lørdag den 10. januar 2015

Man skal ikke love mere end man kan holde

- Set i Klampenborg -

20 kommentarer:

  1. Herlig, Miri.
    Jeg har også sett et skilt der det står : stengt, men kommer plutselig tilbake.
    God helg. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - jeg er lidt vild med den tilgang til livet :)

      Slet
  2. Bestræbe er et dejligt ord ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig et meget dejligt ord- helt enig :)

      Slet
  3. Så bliver det ikke skønnere, sikken en frihed og høflighed der ligger i det skilt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev i hvert tilfælde helt glad, da jeg så det lille ydmyge skilt med de store ord :)

      Slet
  4. Det har vi en Genbrugsbutik der kunne lærer noget af. :-)

    Tusind tak for et dejligt hint fra hverdagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme :) Det var nu en boghandel :)

      Slet
  5. Skøn attitude - tror vi alle kunne lære en del der! Mon jeg skal lave et lignende skilt til min kontordør? ;-) Hehehe... KH L

    SvarSlet