tirsdag den 6. januar 2015

Tilbageblik

 Januar 2014 - Vinteren kom sent og varerede ikke længe. Altså RIGTIG vinter med sne og frost.
 Februar 2014 - Fastelavnsboller spist i haven.
 Marts 2014 - buketter plukkes fra skoven.
 April 2014 -  der bygges hegn.
 Maj 2014 - der cykles ud i den smukke Udkants Danmark.
 Juni 2014 - stiile fryd , sommer.

Juli  2014 - Fanny og Castiel.
 August 2014  -  Det vilde og det tamme.
 September 2014 - Høst.
 Oktober 2014 - HønseBanden, Frilandshøns i sandhed.
 November 2014 - Nu falmer...
December 2014 - der pyntes op.
Et år er gået med glæder og sorger, som livet jo består af. ET år er levet i taknemmelighed for at være fået det givet.

30 kommentarer:

  1. Hvor er det smukke billeder! Jeg håber, man igen i år kan spise fastelavnsboller ude i haven - glæder mig til foråret :-) .

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg glæder mig også ! Glæder mig til at leve gennem årstiderne, elsker denne tid hvor vi langsomt, men sikkert går med lyset.

      Slet
  2. Sikke en absolut smuk opsamling og fremstilling visuelt af et år, der er levet i taknemmelighed...du er meget inspirerende, Miri :-))))) Kram til dig og håber, at du og dine får et vidunderligt 2015 <3 KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Lily, det er jeg rigtig glad for :)

      Slet
  3. Smukke billeder!

    Jeg læste i går en artikel trykt i Kristeligt Dagblad som tog udgangspunkt i en samtale med Kristian Ditlev Jensen der - ligesom jeg - ikke bryder sig om begrebet "udkantsdanmark". Smukt er der i hvert fald derude!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg synes også den betydning vi lægger i begrebet er skidt og nedladende...Jeg bruger det mere som en konstatering- at jeg bor helt ude på kanten af Sjælland/Danmark :)

      Slet
  4. Fantastiske billeder, skønne stemninger, især blev jeg glad for marts-billedet, for tænk engang, nu varer det ikke længe før vi er der igen:) Alt det bedste til dig i det nye år, sikke meget der er at glæde sig til. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Nej, det varer ikke længe før våren er her- allerede nu pipler de grønne spyd fra Vintergæk op.

      Slet
  5. Ja det er i sandhed skønne billeder, hver og et, og med dejlig stemning. Men hvor jeg dog faldt for dit stillefryd billede, og du bor så skønt!

    SvarSlet
  6. Skønne billeder. Du er virkelig god til at indfange stemning og skønhed :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Det falder mig heldigvis let at opdage skønheden omkring mig :)

      Slet
  7. super dejlig billedekalender .... - alle med hver deres fine historie - både den skrevne og uskrevne :)
    knus herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, der kan fortælles mange små historier ud fra et billede :)

      Slet
  8. Det er en smuk udkant, du bor i. Tak for et dejligt tilbageblik

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva og du har ret, her ér pænt :)

      Slet
  9. Takk for fjorårets tilbakeblikk, Miri.
    Og her kan man godt se at du lever i pakt med naturen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var mig en glæde :) Jeg forsøger efter bedste evne, søde Sylvia :)

      Slet
  10. Fina bilder och fin sammanfattning av ditt 2014. Önskar dig ett gott 2015!

    SvarSlet
  11. De er så elskelige de dyr, der bor sammen med dig, Miri, og de, der bare kommer vandrende forbi et øjeblik....Har Castiel fået det bedre? Dit høstbillede er magisk, synes jeg. Altså det med bakken. Også de andre, men mest det. Og sommerbillederne! Åh, fryd!:) Jeg glemmer hver år, i vinteren, hvor smuk sommeren egentlig er. Og nogle gange undrer jeg på, om den er smukkest i længslen, eller når den virkelig er her? Klem fra Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Den dag vi høstede bønner var en glædelig dag - jeg var SÅ stolt og glad - og de er så smukke :)
      Jeg fik helt brusen i mit blod, da jeg så tilbage- så hvor smuk sommeren var og er. Ja og våren og efteråret og vinteren - ha ha -hver årstid sin skønhed:) Våren står mit hjerte nærmest.Jeg ejer evnen til at længes.... :)
      Mht Castiel, så desværre nej...Ingen bedring..

      Slet
  12. Jeg bliver også helt stille - så smukke fortællinger om årets gang - hold nu op. Kuldegys, en lille blankhed i øjenkrogen og en brusende lykke følelse. Tak <3 - godt nytår <3 kære.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh 1000 tak for de ord :) Jeg håber det samme for dig og alle dine :)

      Slet
  13. Åh, det er synd for ham! Men det tager sikkert sin tid. Godt, han er hos dig. Jeg sender Castiel mit varmeste katteklem:)
    Jeg kan godt forstå, du var SÅ stolt og glad for bønnehøsten!:)
    Våren og længsel hører sammen... Forstår dig. Og det begynder allerede nu!:) Fra Laila

    SvarSlet
  14. Et dejligt tilbageblik. Må du få et lige så dejligt år, inden der blive tid til endnu et tilbageblik :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Og må det nye år også rumme dejlige oplevelser for dig og dine :)

      Slet