fredag den 6. februar 2015

Ugens buket


13 kommentarer:

  1. Å ja. ELSKER når der endeligt er så mange vintergækker at man nænner at plukke ind i større mængde. Det at plukke blomster ind er en særlig rigdom.

    Hav en skøn weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har område hvor de virkelig er meget langt fremme kan jeg se og så kan jeg huske fra sidste år, at der er mange flere i vente- salig fryd :) Jeg holder så meget af denne fine blomst med den skønne duft:)
      Rigtig god weekend

      Slet
  2. Nu går jeg ud og plukker mig en buket :-)

    SvarSlet
  3. Underbart! Det lyser hopp om dina snödroppar!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan har jeg det også med denne fine blomst :)

      Slet
  4. Så fint :-) Her har jeg perlehyacinter på bordet :-)

    SvarSlet
  5. Skal vi ikke gå på weekend med et lille vers?

    Ved en lille bladløs hæk
    stod en lille vintergæk,
    og den smilte nok så blid
    i den strenge vintertid.
    Om den ingen duft kan sprede
    fra sig i de store bede,
    er det dog en lyst at se
    en lille blomst i frossen sne.

    God aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor er det et fint lille vers , tak sødeste Eva :)
      Ha en dejlig weekend 😊

      Slet
  6. Husker dine fine buket fra fb. Og takker igen. Kan mærke den helt dybt inde.

    SvarSlet