torsdag den 26. marts 2015

25. Marts gange 3

 25. Marts 2015 - sydlige Sjælland. En Marts viol i stenbelægningen under min kristtjørn.
 25. Marts 2014 - Ikea Tåstrup. Kanelbulla i cafeteriaet, tradition.
25. Marts 2013 - forstad til København. Tulipaner og påskepynt i min stue.

Jeg tager billeder hver. gennem rigtig mange år har jeg haft mit eget projekt 365 kørende, ét billede om dagen. Det giver mig en stor glæde og udfordring, at finde lige det billede jeg synes hører dagen til. Det er så ganske spændende at se tilbage, se hvad der betød noget lige præcis den dag.Jeg har som sagt gjort det i mange år og det er blevet en del af mig og mit liv, en vane og en god een af slagsen.
Jeg delte bare 3 års 25. Marts med jer :)

10 kommentarer:

  1. Sikke en skøn og spændende måde at registrere sin historie...det kan man vist godt kalde det, ikke? Elsker dine billeder og de historier de og du fortæller. Kanelbullar --> MUMS!!!! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det kan vel godt :) Det er i hvert tilfælde blevet en del af mig og mit hverdagsliv, som kaffe og morgenmad :Tak for dine ord :))

      Slet
  2. Hvor herligt Miri, og disciplineret, udfordrende som du selv siger, og en slags positiv dagbog:-) gratulere med den 25 marts!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nyder det - har det godt med at at finde et billede for hver dag - det kan være alt, både smukt og grimt, bare noget fra dagen :)

      Slet
  3. Det er bare sådan en god idé. Tak fordi vi måtte kigge med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er et flyvsk menneske, men dette projekt har kørt godt for mig i mange år, så det er blevet mig :)
      Det er mig en glæde at I gider kigge med - så selv tak :)

      Slet
  4. Det kræver disciplin selvom det kan virke så let. Må være dejligt at have et billede for hver eneste dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, det er også krævende , men på en positiv måde, glæden og nysgerrigheden er drivmidlet :)

      Slet
  5. En vidunderlig challenge, og du så holder ved. En glæde der er værd at værne om :-)
    Kanelbollen er for mig en Ikea snegl :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder ved og tror egentlig altid jeg kommer til at gøre det :) Ikea snegl- det er da det den skal hedde :)!!

      Slet