tirsdag den 10. marts 2015

Jeg er pjattet med blomster


16 kommentarer:

  1. Det er et kunstverk du har der, Miri.
    Nyter et stort krus varm kaffe........etterpå skal jeg til lunch hos en venninne.
    Det blir en bra dag i dag.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænk en såkaldt almindelig Vintergæk er SÅ smuk :) Dejligt at høre at du har en rigtig fin dag i dag- knus herfra :)

      Slet
  2. Smukt foto af en smuk blomst. Jeg går i haven når min kaffe er drukket, solen skinner, den og haven er mine venner.
    God dag i det lille smukke hus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du fik nogle skønne timer i din fantastiske have :) Her skinner solen og der blæser en lige lovlig frisk vind- men skidt- det er sol :)

      Slet
  3. Det er jeg også ... altså pjattet med blomster :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den overnaturligt smuk, ligner næsten en plastic-blomst. Fantastisk billede:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så fin ! Jeg er virkelig forlibt i Vintergækker :)

      Slet
  5. Et lille (eller stort?) mirakel.

    Gik alle konger frem på rad
    i deres magt og vælde.
    De mægted ej det mindste blad
    at sætte på en vintergæk ;) (nåh nej, nælde....)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Elsker du deler dine rim :) Mirakel - jeg forundres hvert eneste forår over alle de mirakler, der folder sig ud foran vores taknemmelige øjne.

      Slet
  6. Svar
    1. Og der er altid nye på vej, som bliver øjeblikkets ynglings :)

      Slet
  7. Det er jeg også - hvor er den fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. den er så fin ! Og det er "bare" en helt almindelig Vintergæk :)

      Slet
  8. Vidunderligt billed. Tak for du deler så meget smukt <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, det er mig en udsøgt fornøjelse :)

      Slet