tirsdag den 7. april 2015

Haltende blogliv

Vorterod står som små sole over alt, endnu et bevis på at det er forår, trods nattefrost og bidende vinde.
Jeg er blogger af hele hjertet, er så taknemmelig for denne blogverden og de muligheder den tilbyder. De sdiste par måneder har jeg haft svært ved at finde mit blogflow, men jeg regner bestemt med det kommer, regner helt bestemt stadig med at dele, hvad der foregår her blandt egene, men indlæggene kommer nok lidt hist og pist. Ville bare sige det, for jeg ved, at gode mennesker sidder derude og bliver lidt bekymrede, hvis ikke der har været nyt fra huset i skoven, i et stykke tid.
Jeg er taknemmelig for at der er nogen der læser med, nogen der interesserer sig for mig og mit liv,så derfor denne lille meddelse :)

18 kommentarer:

  1. Dejligt billede af vortemælk :-) Nyd din dag.
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du og jeg , søde Margith- vi skal altid diskuterer planternes navne :) Men lige meget hvad, så er den så fin :)

      Slet
  2. Takk for det Miri.
    Jeg har det på samme måte selv. Og noen ganger kommer livet i veien.....og man må ta en liten pause.
    Men vi er fremdeles her, for å høre om ditt liv blandt ege. Når du har tid.
    Så er hverdagen tilbake.....deilig.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg snakker ofte til mig selv om det der liv...Livet er jo ALT der er i og omkring os- det vi selv vælger og alt det der rammer os, med både godt og skidt- men liv er det- og det at blogge er en del af mit liv :)
      Knus tilbage til dig søde Sylvia

      Slet
  3. Smukt billede! Dejligt at vide du dukker op af og til, og trives på din skønne plet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og jeg er her, I slipper vist ikke for mig :)

      Slet
  4. Søde Miri. Hvor er det et fantastisk billede, du har taget. Lille, fine vorterod blandt gamle, ligeså fine bøgeblade. Jeg er imponeret over alle de blomsternavne, du kan. Hvis du nogensinde overvejer at starte en urteskole op, vil jeg gerne melde mig til. Øver mig allerede, vorterod, vorterod, vorterod......!:)
    Godt at vide, at du er blogger af hele dit hjerte!:)
    Klem fra Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan nu ikke så mange- men tak :) Jeg har en frygtelig dårlig hukommelse, tænker ofte hvor vidende jeg ville være, hvis jeg bare huskede en brøkdel af alt hvad jeg læste :)

      Slet
  5. Vil bare glæde mig til dine indlæg og dine billeder, uanset hvor tit de kommer:)

    SvarSlet
  6. Der skal også være plads til pauser fra bloggen, for den skal jo netop ikke være noget man SKAL, men noget man vil, og noget der giver glæde :-)

    Skønt forårsbillede du har taget! Det fanger lyset så godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes nemlig også at det at blogge skal være fordi du (jeg) bare ikke kan lade være :) Og jeg vil så gerne, men kan lige som ikke finde mit blogflow......
      Tak, Nana :)

      Slet
  7. Den der lille vorte-fyr er noget så fin.

    Du er jo ikke den eneste, der halter lidt med bloggen, - men jeg nyder de indlæg, der kommer. Det skal du ikke være i tvivl om.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva for dine altid positive og opmuntrende ord :)

      Slet
  8. Nu kommer våren och ljuset tillbaka, då blir det mer flow hoppas jag! :-)

    SvarSlet
  9. Vorterod er endnu en af de små forårsbebuder jeg holder meget af, det betyder noget specielt.

    Mht. haltende blogliv, jeg kender det,pludselig er der gået meget længere tid, tid jeg ikke selv var klar over, en lille hilsen dumper ind, enten i privat mail, på fb eller IG. hvor der vises interesse for mig. Så er jeg klar over der er nogle der mangler mig, hvor er det dejligt.
    Vi drager omsorg for vore blogvenner.
    Glæder mig allerede til næste indlæg fra din hånd :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at få lov til at være del af en gruppe mennesker, der drager omsorg for hinanden og deler deres sorger og glæder og inspirerer :)

      Slet