tirsdag den 19. maj 2015

En bog


Jeg læser meget, det at læse, giver brændstof til min livskvalitet. Jeg føler mig ufattelig rig, når jeg står foran min bogreol og ser på alle mine bøger- alle de oplevelser, der ligger gemt bag bøgernes rygge.
At få en bog i postkassen, af en forfatter som jeg med skam må tilstå, at jeg ikke havde læst noget af før, gør mig bare så taknemmelig og godt gammeldags nysgerrig - hvad gemmer sig bag den ildevarslende forside,,, Der gemte sig en en solid og velskrevet amerikansk kriminalroman.
Jeg følte mig godt underholdt, fik flere overraskelsers undervejs ,nød at sproget og personerne fungerede og plottet holdt til sidste punktum. Den var også lidt skræmmende og jeg, der ellers havde gået lidt og overvejet om jeg skulle prøve det der netdating......Dét varer nok lige lidt, før jeg evt kaster mig ud i det  :) - ja, forklaring fås, hvis du læser Harlan Cobens; "Savner dig"- den kan jeg godt anbefale, hvis du har mod på en god krimi.

6 kommentarer:

  1. Jeg må lige forske lidt i den forfatter. Han har skrevet mange bøger, - men er der mon en rækkefølge, eller kan de læses helt tilfældigt?

    SvarSlet
  2. Ja han har skrevet vildt mange bøger og jeg kendte ham slet ikke... Det gør jeg nu :) Denne bog var ikke en del af en serie.

    SvarSlet
  3. Kan sagtens følge dig i din læseglæde og det at kunne læse, er stadig et lille savn i min hverdag, som jeg må leve med. Der er sket noget med min koncentrationsevne, derfor er det nu slut med at læse bøger. Dog har jeg så meget andet, at kunne finde glæde ved og i, at jeg nok klarer mig alligevel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du på sigt kan komme til at læse igen, måske de mange ture med Luna ud i naturen kan give dig den ro, som igen gør at du kan læse. Jeg mærker tydeligt at du er rigtig god til at samle dine glæder :)

      Slet
  4. Nu er der 2 bloggere der har opfordret os til at læse denne bog, må altså lige tjekke om den kan komme med i mit indkøb til sommerferien.
    Tak for tippet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Det er altså godt at blive inspireret :)

      Slet