torsdag den 20. august 2015

En stemning

Fanny og Bosse tager en middagslur i samme kurv.

18 kommentarer:

  1. Nårh :-) Det er så hyggeligt når katte gider ligge sammen. Mine gjorde det som killinger, men aldrig mere. Til gengæld ligger den ene ofte klistret op ad en hund, og det ser også sødt og hyggeligt ud :-)
    God solskinsdag til dig, Miri!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er utroligt så blød jeg bliver, når jeg ser levende væsner søge hinanden :)
      Håber solen kommer herned også - nu er det lidt gråt, men heldigvis stormer det ikke i dag :)

      Slet
  2. Jeg kom næsten til at tude (af glæde og over at være blevet rørt!), da jeg så dette!!! Er du vimmer, det er vidunderligt :-))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også de er noget så nuttede og vildt søde :)

      Slet
  3. Det har en meget høj kærhedsfaktor, det billede:)
    Hvor er de søde og så hengivne.
    Fra Laila:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kærhedsfaktor - herligt udtryk :) Helt enig !

      Slet
  4. Årh hvor sødt! Dejligt Fanny har fået en ny ven at kramme, bliver helt rørt :)

    SvarSlet
  5. Nårh, hvor er det sødt :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ren idyl, når de ligger der :)

      Slet
  6. Men de är ju bara för söta - Fanny och Bosse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er - som babyer, søde når de sover - ha ha :)

      Slet
  7. De vinder X-factor for katte. Helt bestemt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - søde når de sover :) Ej, skam også søde når de drøner rundt og smider mus i krogene :)

      Slet
  8. Soooo cute! ♥
    Jeg ville ønske, vores katte gjorde det samme - men det voksede de desværre fra, da de blev voksne. Ak ak.. :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også helt tydeligt at den lille er den der søger den nærhed :)

      Slet
  9. Den store kærlighed jeg har til katte stiger ved et kig på dette dejlige billede. En skøn og afslappende stemning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er ret søde og udstråler en varme og kærlig ro på det billede :)

      Slet