mandag den 10. august 2015

Glæder fra ugen der er gået

 Watson og Bosse hilser på hinanden.
 Hver eneste aften kommer Carsten og hendes 2 kyllinger forbi trappestenen og vil gerne have lidt finvalsede havregryn at gå i seng på. Forleden havde de taget farmand med.
 En datter buket, der får mit hjerte til at frydes- enkeltheden og farverne.
At gå i haven og samle ind til Fredagens Pizza Night - det var ren og skær stolthed og glæde.
Selvforkælelse, ja nærmeste 1.hjælp, under besøg i noget så skrækkeligt som et STOR center.

20 kommentarer:

  1. Hej där i sommaren! Här är också så mycket djur i sommar. Hoppas du har det underbart. här har värmen precis börjat komma efter så mycket regn. Kram Lycke

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh , du er tilbage søde Lycke !!! Det var en god nyhed på en rigtig Mandag.. :)

      Slet
  2. Åh så dejlige billeder, Miri :-) Din dyrepark er skøn og sikke en fin buket!
    Ja, førstehjælp må der til, når man er i et storcenter ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Og ved du hvad, kære Gitte, jeg gør det aldrig mere ! Jeg tager aldrig i Storcenter ! :) Min farmor sagde altid, at man aldrig skulle sige aldrig...Men lige her, siger jeg det altså :)

      Slet
    2. Og jeg forstår dig så godt :-)

      Slet
  3. Smiler bredt. Tak for endnu en herlig oplevelse via din blog. De kære dyr..... kan hurtigt få vaner. Dine, som kommer for at få natmad, før sengetid. Luna kan ikke længere spise sin mad, før hun får *noget på!*. Kigger bestemt på mig og spiser ikke, før der er puttet lidt leverpostej eller A38 på.
    Storcenter??? Uha, kan godt forstå du havde brug for 1. hjælp og selvforkælelse.
    Fortsat dejlig dag ønskes du og dine
    Skulle jeg liste mig ind sådan et sted, står den også på belønning undervejs.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh selv tak :) Jeg tror Luna har det som blommen i et æg hos dig :)

      Slet
  4. Jeg glæder mig simpelthen altid sådan over dine glæder i hverdagen, Miri - tak fordi du deler! Elsker dine billeder, dine ord og alle de herlige væsener, du deler dit liv med :-))) (jeg er inkarneret dyreven <3 ).

    Ja, der er meget få ting der slår det vidunderlige i at være selvforsynende haveperson - det er DEJLIGT! Håber og tror at pizzaen smagte himmelsk!

    HAHAHA! Tror da pokker at du havde brug for den slags førstehjælp ---arrrgh, STORcentre; de er virkelig for viderekommende...jeg kan ikke fordrage dem, jeg farer ALTID vildt, jeg får altid hovedpine og bliver skide-irritabel....så det er godt, jeg kun tager derud, hvis jeg målrettet går efter et rigtig godt tilbud!!! Og så HURTIGT ud igen...!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Det med dyr, er jo nyt for mig, så jeg overraskes dagligt :)

      Slet
  5. Jeg fik STRAKS lyst til at besøge et Storcenter....., eller i hvert fald til at stort stykke kage.
    Dejlige glæder, - specielt vendingen: "Carsten og hendes kyllinger" kan man jo lune sig ved.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ - ja, vores høns har nogle sære navne - det er de kære døtres valg :)

      Slet
  6. Dine skjønne dyr, Miri. De elsker jo å bo hos deg. Det må være som i Paradis.
    Selvforkjælelse på Starbucks, mmmmm..... Jeg har jo jobbet i et storsenter tidligere, i mange år. Er heller ikke så glad i å gå der. Men noen ganger MÅ man. Men jeg elsker å gå på Cafe. Og det gjorde jeg ofte med ungene da de var små. Det kan de ikke glemme, og de liker det fortsatt .
    Jeg tror faktisk jeg har en cafeavtale i morgen...........med kake og kaffe til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder også meget af at gå på cafe :) - bare ikke i et storcenter :)

      Slet
  7. Så kære de dyr og sikke en høst. Starbucks er en genistreg for storcentre, for os der hurtig bliver trætte i dem:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gælder om at fine sine smutveje - sin beløning når omgivelserne bliver rædsomme .)

      Slet
  8. Svar
    1. Jeps - og de må gerne blive ved med at komme :)

      Slet
  9. Vidunderlige glæder, jeg elsker at se dine billeder af dem.
    (storcentre er heller ikke noget for mig, de føles så "elektriske")

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg ved der findes mennesker, der nyder at ose rundt i et sådan storcenter... Dejligt for dem :)

      Slet
  10. En vidunderlig uge krydret med fantastiske glade stunder :-)

    SvarSlet