fredag den 18. september 2015

Ingen Fredags anbefaling...

Ingen spændende Fredags anbefaling i dag, eller måske er anbefalingen, at holde weekend - dvs 2 dage, hvor I skaber plads til at gøre hvad I vil :) Jeg vil i hvert tilfælde bruge hele Lørdagen med mine 3 børn og nogle af mine svigerbørn og  Søndagen skal jeg være , bare være.
Men en Fredagsbuket skal I have - en enkelt hvid Purpur Solhat i min vindueskarm.
Og af en kvinde, der har en drøm om at leve minimalisktisk.....Er min vindueskarm ret fyldt...
Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig weekend.

22 kommentarer:

  1. Hei Miri
    Noen ganger er det enkle kun det beste, selv om det kan fylle en vinduskarm.
    Jeg har fått så mange nye ting til min 50 års dag, så nå begynner det å fylles her også.
    En riktig god fredag til deg, og ellers en deilig helg sammen med dine kjære.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Godt du fik en masse gaver, en masse opmærksomhed, en masse kærlighed - det er som en fødselsdag skal være, efter min mening :)

      Slet
  2. Sikke dejlige planer hos jer - rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak , søde Gitte :) En dag med planer og en dag uden - perfekt for mig, lige i disse tider :)

      Slet
  3. Du har en skøn vindueskarm, det ligner et godt sted at sidde ved. Også en rigtig god weekend til dig og dine kære:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anette - den er lige ved mit spisebord, så den ses og bruges mange gange om dagen og den skifter ofte udtryk :) I lige måde :)

      Slet
  4. Måske er du i færd med at finde balancen, - planer/ikke planer, minimalisme/fyldt vindueskarm, buket/enkelt blomst, anbefaling=ingen anbefaling..... - bare en tanke, som dit indlæg satte i gang?
    God weekend med det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og en god weekend igen :) Og dine ord bærer nok en sandhed i sig - jeg trives åbenbart i spændingsfeltet imellem alt for meget og alt for lidt- ha ha :)

      Slet
    2. Og sjovt nok, så kender jeg lige præcis dét. Alt for godt.

      Slet
  5. Det lyder da som nogle fantastiske weekendplaner! Rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet
  6. Ønsker også dig en vidunderlig weekend. En af dem hvor der bliver høstet en masse dejlig energi, næring til krop og sjæl.
    Er vild med din flaske, er det en af de ældre opbevarings flasker fra et kemi lokale/laboratorium?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg er godt igang :) Flaske er fra min far , han brugte den på sit dental værksted. Jeg synes bare den er så fin :)

      Slet
  7. Jeg håber, I må få en rigtig hyggelig weekend sammen, og du bare en hel dag til at være i, i morgen:)
    Mange hjertekram herfra
    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for hjertekram :)L ige nu er det Søndag og jeg prøver bevidst på at nyde og være langsom :)

      Slet
  8. Håber din weekend har været fyldt med glæde, nærvær og ro :) Vi har haft en weekend bare os 4 - og det har været så skønt, bare at være og nyde hinanden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådanne weekender er oaser i en travl hverdag :)

      Slet
  9. Lyder som den helt PERFEKTE weekend :-))))) Håber den gik godt :-)
    Altså, de ting du har i dit vindue har sikkert stor betydning for dig....kvalitet; den kan man også godt have meget af!
    Hyggelig weekend her omend også ret travlt med rengøring, oprydning og havearbejde...vi skal jo holde matriklen nogenlunde i orden; husfremvisning igen i morgen (det er hårdt!!!)....KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde en rigtig dejlig weekend :) Jeg ved fra andre at det er vildt hårdt at sælge hus, så parat med et perfekt hjem når som helst..Håber I snart får det solgt :)

      Slet
  10. Det låter som en härlig weekend Miri och jag hoppas att du fick det riktigt gott tillsammans med familjen och att söndagen blev just den baravaradag som du önskade. :)

    Ta hand om dig.♥

    Kram Lotta

    SvarSlet
    Svar
    1. Tal Lotta, sådanne weekender samler jeg på :)

      Slet