torsdag den 29. oktober 2015

Overgangssteder

Broer, trappesten og vindueskarme - de har en særlig plads i mit hjerte. Jeg kan rigtig godt lide dem.
Udsigter, stier du ikke kan se enden på- de drager mig også.
Skoven er så smukt. Mine tanker og følelser hopper hid og did, glæde og uro skifter plads. Jeg prøver at anerkende uroen og forsikre den om at alt er godt og alt vil blive godt. Glæden, den kan bare slet ikke holde sig tilbage, for skoven gløder, månen lyser, kaffen er god og ældste Hanekylling aka Bertram har netop sat sig på hegnet og galer for første gang.

12 kommentarer:

  1. Dejligt billed med fantastiske ord, der fører mig til nye billeder på nethinden.
    Ønsker dig en dejlig torsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg håber du får en skøn Torsdag med mange gode stunder :)

      Slet
  2. Et nydelig bilde, Miri.
    Jeg elsker bare naturen slik den er nå. For hver dag kommer det nye farger til.
    For tiden har jeg også et stort følelsespekter. Det skjer mye med meg på det personlige plan.
    Men jeg tenker, at slik er det å være menneske. Å leve et liv.
    Ønsker deg en deilig dag.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sylvia :) Jeg er sikker på du har ret - det hører med til at være et menneske :) Håber din Torsdag vil give dig nogle gode oplevelser og mange kopper god kaffe :)

      Slet
  3. Svar
    1. 1000 tak Lisbeth, dine ord falder som regn i en ørken :)

      Slet
  4. Søde du, Miri. Alt er og vil blive godt:)
    Jeg ser, du har en efterårsengel over dit hoved: Smuk og grøn, men allermest vidtfavnende og dueblå. Og med brede, store fjer.
    Måske er hun skovens beskytter, og din. Det håber jeg:) Hun har en fantastisk kraft. Som du.
    Klem herfra Laila

    SvarSlet
  5. Naturen er et stort ta' selv bord....Giver altid ro til at mærke efter og ord finder vej. Nogle gange eftertænksomhed, andre gange giver det ligefrem aha-oplevelser på selvindsigten. Bare lidt betragtninger, der dukkede op, da jeg læste dine ord og selvfølgelig har du en skytsengel derude blandt egene.

    SvarSlet
  6. Tak, - jeg vil være opmærksom på, hvad der glæder og drager mig i dag.
    Du kan altså noget helt specielt med ord.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for at skrive det til mig, søde Eva :)

      Slet