tirsdag den 17. november 2015

Et øjeblik i November # 4


7 kommentarer:

  1. Vidunderligt billede! Får mig sådan til at smile :-) Tak for det. KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det gør mig ekstra glad, at du også fik smilet frem :) Jeg skulle tage et billede af det lille Kastanjetræ, der havde tabt et af sine store guldblade, men Urheim Ragnhildur var den værste linselus - ha ha :)

      Slet
    2. Jeg synes altså, at det er den fedeste måde, han lige 'stikker' hovedet ind i linsen på :-))) KH L

      Slet
  2. Det er jo Robinson på en øde øy.
    Kan du ikke se palmene?
    Et herlig bilde, Miri.
    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ - du har ret :) ! Tak sødeste Sylvia og i lige måde :)

      Slet
  3. Sjovt så det samme som Sylvia, og tankerne nåede at ramme Palmesøndag ;-)
    Jeg er vild med dette øjeblik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ - jeg ser godt nu, hvad I mener :)

      Slet