torsdag den 26. november 2015

Et øjeblik i November #5


12 kommentarer:

  1. Et smukt foto. Du er kunster, Miri. Jeg ser pludselig for mig en udstilling med mørkeblå billeder. Vinterens billeder. Store smukke fotografier, som dine. Eller små, måske, rammet ind i rammer af træ. På hvidkalkede vægge. Blå og hvid, vinterens is - farver.
    En gang holdt min elskede veninde og jeg farvefester. Fx en blå fest. Hvor vi havde udsmykket alt rum med blå farve. Og alle, som kom til festen, skulle have blåt tøj på. En anden veninde jeg har, giver altid kun farvegaver. Fx en gul gave. Så køber hun en sjov sammensætning af gule ting, lige fra trusser til blyanter, pakker dem ind i gult. Og voila, så får man den fineste gule gave:)
    Undskyld, hvis mine tanker bliver en smule flyvske, i forhold til dit indlæg. Men det var hvor de tog mig hen.
    Ønsker dig en dejlig dag, Miri. Himmelen er forsårsblå her på Fyn:)
    Fra Laila.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Virkelig et dybtfølt og inderligt tak. Du ser og mærker mig på måder, som jeg slet ikke gør og du gør mig den godhed, at fortælle mig om det. Tak Laila, du er en af de grunde til jeg holder af at bliggeog hver gang jeg overvejer at stoppe, fordi jeg synes je ikke har noget at bligge om, så skriver du noget, der gør, at jeg bare må blive ved :)

      Slet
    2. Jeg sender dig et smil, kære Miri. Jeg forstår. Og sender også et dybfølt tak fra mig til dig:)
      Fra Laila.

      Slet
  2. Smukkeste belysning på det billede, og som sædvanligt helt fantastisk, du bor midt i et eventyr søde Miri:) Og tak til Laila for at dele, hold op hvor blev jeg glad og inspireret af din kommentar:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tak, Trompettrut:) At kunne gøre dig glad og inspirere dig, er en stor glæde for mig! Hav en dejlig dag og tak fordi du skrev:) Fra Laila

      Slet
  3. Svar
    1. I år, har vi hængt en del op her og der i skoven -det er hyggeligt at komme hjem til lys :)

      Slet
  4. Stille og smukt.
    Jeg er netop vendt hjem efter 14 timer, - lang arbejdsdag, hvis du spørger mig. Jeg havde strikketøj med, men nåede ikke at få en lille bitte pause.... Nu magter jeg næsten ikke at gå i seng. Det er så dejligt at sidde i sit stille hjem.

    SvarSlet
  5. Åh du godeste sødeste Eva !! Jeg ville ønske du kunne sætte der her i min turkis slagbænk- med dit strikketøj, og så kunne jeg brygge en kop kaffe og skære et stykke kage til dig og du skulle bare sidde helt stille og lytte til brændeovnen og vente på hønsene blev lukket ud, for så kunne du sidde dér i slagbænken og kigge ud på dem, for det er den fineste måde at være stille på.

    SvarSlet
  6. Hvor der det smukt, kan mærke stemningen og kærligheden varme helt ind hvor der lige i øjeblikket virkelig trænger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er jeg glad for det - godt du kunne mærke det :)

      Slet