mandag den 2. november 2015

Et øjeblik i November


18 kommentarer:

  1. Det ligner da et ret godt øjeblik, søde Miri :-)
    God novemberdag til dig!
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er bare vild med det billede, det kan rumme så mange historier :) Tak og må din Mandag blive mageløs :)

      Slet
  2. Dejligt billede - hvem har lige rejst sig fra den stol, mon hønsene kan finde en lille orm, kan hanen gale og kaninus i sit bur?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, der er mange historier gemt i sådan et øjeblik :)

      Slet
  3. Et helt eventyr billede - jeg får straks flere historier i hovedet :)

    Og fantastisk indlæg om dine stokroser - meget forttjent at du blev spurgt - jeg elsker dine fortællinger og små glimt fra haven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Da jeg sad og kiggede dagens billeder igennem, ramte dette mig , netop måske pga af de historier det gemmer :) Tak for dine ord om mit haveindlæg :)

      Slet
  4. Alle dage består jo af øjeblikke, - det er sjovt at tænke på.
    Dette øjeblik fra din have er så fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har tænkt meget på din kommentar i dag - for du har ret, det ene øjeblik gribes af det næste.. :)

      Slet
  5. Smukt øjeblik, det ligner ren idyl:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ren idyl - et øjeblik af ren idyl :)

      Slet
  6. Åh, så fint et billede, Miri :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Græsset er så fint med et tæppe af guld :)

      Slet
  7. Sikke et skønt stemningsbillede :-)
    Vores høns elsker også at sidde på havemøblerne.
    Hilsner og en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det var så fint et øjeblik :) Vores høns elsker det og hyggeligt er det skam, men de skider jo disse søde kræ... Ha ha, det må man tage med :)

      Slet
  8. Århhh....stemningsfyldt og dejligt! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget :) Især lige nu, når jeg sidder her og kigger ud på massiv regn... :)

      Slet
  9. Dejligt øjeblik - tusind tak.

    SvarSlet