fredag den 6. november 2015

Ugens buket

Ugens buket, faktisk ret misvisende, da det jo ikke er en buket, men bare et par blomster stukket i et gammelt glas, samt jeg jo plukker lidt ind fra haven, stort set hver eneste dag..Men lige meget, her er så dagens- nej ugens buket ;
 Fandt den gamle messing stage blandt ældstedatters skatte og fik lov at låne den, har pludselig fået en trang til messing...Meget mærkelig oplevelse, da jeg før i tiden har haft et lettere anstrengt forhold til netop det materiale.
Dahlia fra en krukke i haven og blomster fra Rucola - enkelt men åh så fint.
God Fredag til jer alle fra et meget regnfuldt UdkantsDanmark.

12 kommentarer:

  1. En otroligt söt höstbukett kära Miri och visst är det en bukett. Liten och fin. :)

    Ta hand om dig vännen och ha en riktigt fin helg.♥

    Kram Lotta

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotta, Nu er det mandag og jeg håber jeg kan bringe dine hilsen med ind i den nye uge :)

      Slet
  2. En yndig buket fuld af styrke? Eller et par blomster stukket ned i et glas?
    Som Grundtvig sagde: "Ordet skaber, hvad det nævner".

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk citat - det skriver jeg straks ned i min bog - tak Eva :)

      Slet
  3. En nydelig bukett Miri. Enkel og fin.
    Jeg har også noen gamle messingstaker. De er veldig fine til jul, sammen med røde lys.
    Den lille skål med telys i, synes jeg var så fin. Skjør, samtidig som den ser solid ut alikevel.
    Ha en god lørdagskveld.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget enkel :) Tak Sylvia - messing er også jul for mig, min mor fandt altid en særlig stage frem :) Den lille skål er mig meget kær, den er så fin i farven og ganske rigtig skrøbelig- en gave fra min yngstedatter :)

      Slet
  4. Messingstager uha - der har jeg vist nogle i gemmerne ;-) - Jeg benytter lidt til jul ellers må jeg sige de er gemt lidt væk, de passer ikke rigtig ind til det jeg har stående ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og nu er det sørme snart jul ! Sjovt som vi kan ændre smag :)

      Slet
  5. Kære Miri. Ønsker dig en dejlig weekend. Af den lille snip, der er tilbage.
    Fantastisk, at solen er brudt igennem i dag. Håber den også er det, hos jer.
    Mange varme hilsner til jer allesammen, i det lille hus i skoven, fra Laila:)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak sødeste Laila, jeg tillader mig at snuppe din hilsen med ind i den nye uge :)

      Slet
  6. Sikke en dejlig buket - og messingstagen har vi magen til her :-)

    SvarSlet