mandag den 21. december 2015

En glædelig jul til alle

Vi ses igen,senere :)

18 kommentarer:

  1. Tusind tak og glædelig jul også til dig :-)

    SvarSlet
  2. Du - sødeste, kæreste Miri. Også en glædelig jul til dig! Og dine unger, dyrene, skoven og flagermusen...Tak fordi du er dig. Og vi ses!
    Ps: Det er jo vintersolhverv først, i morgen, det må vi huske:)
    Altså lave bål, springe over, forlade alt det vi ikke vil ha´ med fra sidste år, tage alt det med vi kan li´ og ønske alt det dejlige nye.
    Jeg vil tage dig og din blog med mig, når jeg hopper over.
    Klem fra Laila

    SvarSlet
  3. 1000 tak Miri, og en rigtig glædelig jul til dig og dine:-))))

    SvarSlet
  4. Glædelig jul til dig.
    Og tak for dejlig inspiration.

    SvarSlet
  5. I lige måde! Håber du får en rigtig dejlig jul :)

    SvarSlet
  6. Rigtig glædelig jul dernede i den smukke skov. Glæder mig til du er tilbage på bloggen:)

    SvarSlet
  7. Hej Miri!
    Sikke søde kageforme, en flagermus :-) Jeg har set en Dalarhest et sted og tænkte på dig, men så glemte jeg hvor det var den kunne købes! Glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet
  8. Ha en skikkelig deilig jul, sammen med dine kjære, i ditt lille hus i skogen.
    Juleklem fra Sylvia

    SvarSlet
  9. Tusind tak og i lige måde.
    Sender de kærligste julehilsner af sted herfra.

    SvarSlet
  10. Glædelig jul til dig og dine skønne dyr :-)

    SvarSlet
  11. Vi ses ihvertfald senere. Og tak og i lige måde. Jeg vil også sige tak for dine søde kommentarer på bloggen.

    SvarSlet
  12. Vi ses ihvertfald senere. Og tak og i lige måde. Jeg vil også sige tak for dine søde kommentarer på bloggen.

    SvarSlet
  13. Glædelig jul til dig og dine og tak for alle de små kik og skønne ord, du har delt med os i 2015. Glæder mig til at følge dig i det kommende år.

    SvarSlet
  14. Også glædelig jul og godt nytår til dig, kære Miri! Tak for alle ord i årene der gik, både her på din blog og dem, du giver mig, hos mig (hvor jeg end er :O))
    Knus fra Lotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså... årene... jeg mener selvfølgelig året... :O))

      Slet
  15. En riktigt god jul önskar jag dig och de dina kära Miri och tack för alla fina ord. Både här och hos mig. Du är en pärla.♥

    Ta hand om dig och god jul!

    Kram Lotta

    SvarSlet
  16. Glædelig Jul til dig, din familie og alle dyrene! <l:o)

    SvarSlet
  17. I lige måde - flagermus på julemenuen er et godt valg!

    - Anne


    www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet