fredag den 4. december 2015

Knogle glæde

Kender I ikke det, at man kan blive så glad og taknemmelig for, at der findes gode mennesker,  omkring een, at man bliver varm og blød helt ind i knoglerne?
Sådan har jeg det lige nu :) Den sidste uge har budt på 2 veninde ture, hvor jeg er blevet hørt, set, forkælet og bare følt at jeg sørme var et ganske fint menneske man gad at være sammen med. Og weekenden bliver fyldt med gode lange stunder med mine 3 børn og et par svigerbørn. Jamen, så kan jeg da kun blive taknemmelig.
Og ved I hvad - noget jeg er så uendelig taknemlig over - det er jer ! Jer der giver jer tid til at læse med her , giver jer tid til at skrive de dejligste kommentarer, hvor I taler til mig , deler ud af egne synpunkter og erfaringer og taler med hinanden. Det er jer der giver denne blog liv. Tak :)
Denne lille fyr, har ÆldsteDatter sat op i vinduet, hvor han sidder der blandt julekuglerne og kigger ind på  mennesker og dyr, der lever i det lille hus. Han tænker sit, det er jeg ganske sikker på...
Må I alle have den dejligste weekend.


14 kommentarer:

  1. Ja, Miri, jeg kender bestemt godt fornemmelsen af at blive varm og blød helt ind i knoglerne af bare taknemmelighed. Må du have en god weekend med masser af knogleglæde sammen med dine børn :-)
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Håber I også havde den dejligste weekend !

      Slet
  2. Knogleglæde er fantastisk. Og det kan ikke slet købes for penge.
    Sikke en sød lille fugl, der sidder der i vinduet. Den ser virkelig ud, som om den følger intenst med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, den kan ikke købes, ej heller tvinges frem- den opstår :)

      Slet
  3. Åh ja, jeg kender også den dejlige fornemmelse, du fortæller om :-) Ha' en rigtig god weekend med familien!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og jeg håber I også havde en rigtig god weekend :)

      Slet
  4. Det er så vidunderligt med veninder der giver plads, lytter, tager i mod, og giver igen. Savner allerede min veninde der var forbi i sidste uge, hun bor i Gentofte, så der går en rum tid inden vi ses igen, så telefon/sms/fb etc. holdes ved lige.
    Hyggelig weekend med børn/svigerbørn, det er så godt.
    Er vild med fuglen, savner pludselig julepyntet fra mit barndomstræ, der sad 4 fugle på de øverste grene, sammen med lidt tændstik nisser, det var altid på en rødgran.
    Det er dejligt med de skønne bloggere derude, en fornøjelse at lukke og og se hvem der har banket på, hvem der har skrevet etc.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et privilegium at have venner, der giver en plads til at være den man er :) Dejligt at du har gode venner :)
      Julen kan bringe mange minder frem og det er godt at de for dig er gode :)

      Slet
  5. Det er godt med gode venninner rundt seg.
    Kaffe, litt kake og en god samtale. En varm klem, og masse latter.
    Det er godt å være der for hverandre av og til.
    Den skjønne lille ugle du har i vinduskarmen.
    Jeg har en lignende fugl, som har fulgt meg siden barndommen. Den må jeg passe på blir med på mitt flyttelass.
    Det er alltid fint å komme inn til din blogg Miri. Jeg liker levende blogger, der, som du nevner, snakker til deg, og der alle snakker med hverandre.
    Ha en deilig helg.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord om bloggen, den tager jeg til mig med glæde og ydmyghed :) Det er svært at dele et hjem, man har boet i sammen med en anden i mange år..Jeg håber I klarer det i ro og fordragelighed. Du er ofte i mine tanker :)

      Slet
  6. Herligt indlæg - det lyder skønt. Og fin fyr, meget bedre uden en flue på væggen, men med en fugl i vinduet :D

    - Anne www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jo, jeg kender bestemt også knogleglæde. Og jeg glæder mig for dig, kære Miri. Venindebesøg er så dyrebare. Og familiesamvær ligesådan. Jeg håber, I har en rigtig dejlig weekend sammen, også med ugle:)
    Og tak for dine ord om os:) Jeg er så taknemmelig for, at du er til! Fineste Miri. Og din levende blog med levende kvinder og deres ord og hjerter. Det er et særligt sted, og det er, lige nu.
    Mange varme hilsner fra Fyn og Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 Tak for dine ord Laila, de varmer, de skaber håb og lyst til at blive ved :)
      Vi havde en rigtig god weekend og jeg håber du havde det samme :)

      Slet